€18.5
Por noche
Precio estimado Basado en 1 coche, 2 personas con una carpa, auto caravana o caravana.

Camping abierto de 01 April hasta 15 October

4 route de Mersch
8251, Mamer
Luxemburgo

Camping Mamer es un sitio de campo con 50 tonos en Mamer, Luxemburgo, situado en la región de Luxemburgo / Terres rouges. Camping Mamer tiene wi-fi, un restaurante y una piscina interior. Perros son permitidos.

En Camping Mamer es posible acampar con un carpa de campaña, un caravana o un auto caravana. Aparte de acampar es posible rentar un bungalow móvil o una apartamento también. Usted puede encontrar varias actividades recreativas en el camping. Hay un patio de recreo.

Camping Mamer ofrece instalaciones sanitarias para los discapacitado.

Lugar características

Pan en sitio
Merendero
Restaurante
Acceso a silla de ruedas
Barbacoa permitida

Pesca

Sanitario
Cabinas de lavado
Sanitario de silla de ruedas
Lavadoras
Secadoras de ropa

Haga clic aquí si la información sobre este camping no es correcto o está incompleto

Fotos

Críticas

Jan
Neerlandés
Camping in een leuke omgeving. Jammer van het lawaai van de snelweg maar zeer vriendelijke (Nederlandse) ontvangst en lekkere eten in het restaurant (geen honden toegestaan binnen) zijn het zeker waard om hier te overnachten. Camping is een echte "overnachtings" camping. Maar wel e e n van de beteren.

Peeters
Neerlandés
Het is hier goed relaxen na een autorit vanuit het zuiden. Alles wat je nodig zou hebben is hier aanwezig. Een grote pluim voor de gastvrouw en heer.

Fam de Jong
Neerlandés
Deze camping is een echte doorreiscamping, iedereen staat naast elkaar aangekoppeld en vertrekt weer vroeg, wij stonden er opgaand terwijl de grijze golf terugkwam uit Spanje en Frankrijk, toen we om 08.30 de gordijnen opdeden stond er bijna niemand meer. Deze camping is een veel beter en vriendelijker alternatief als zijn collega in Arlon, echter ontbreekt het zwembad. Daarnaast is er precies 1 schommel/glijbaan toestel. Sanitair zeer goed verzorgd en restaurant zag er prima uit. Viaduct van de snelweg zie je inderdaad, niks van gehoord qua overlast. Goed bereikbaar vanaf de doorgaande route, je zit ook zo weer op de snelweg richting NL of Fr.

Bianca en Eveline
Neerlandés
Na drie keer op de terugweg vanuit Frankrijk hier gestaan te hebben, hebben we dit jaar de plannen aangepast waardoor we er ook op de heenweg staan. Eigenaar is een gekke vent die je altijd in de maling neemt. Zo mochten we gisteren alleen blijven als we sjagrijnig waren, indien vrolijk moesten we vertrekken. Hilarisch! Sanitair altijd schoon, je staat totaal niet hutje-mutje en het belangrijkste: het restaurant is geweldig! Het sateetje met friet en sla is heerlijk en voor een goeie prijs. Als we in Mamer zouden wonen zouden we er ieder week eten;) We kijken nu al weer weer uit naar de volgende keer, tot over 3 weken!

tineke
Neerlandés
Voor onze tussenstop naar Frankrijk zijn we voor eerst op deze camping geweest. Het was een prima ontvangst, mooi plaatsen en lekker gegeten! Dus we hopen dat we ook dit jaar weer onze eerst stop hier kunnen maken.

Loofhome
Neerlandés
Goede camping voor een aantal dagen (om de stad Luxemburg te bezoeken) of op doorreis van en naar het Zuiden van Frankrijk (Route du Soleil). Door motorpech kwamen wij zeer verlaat en in het donker aan, maar de campingeigenaar was speciaal op ons blijven wachten. Erg handig dat hij Nederlands is en alle noodtelefoontjes in het Nederlands konden worden gevoerd. Wij komen zeker een keer terug!

René Van der wilt
Neerlandés
Super overnachting camping onderweg naar het zuiden. Hier begint de vakantie en eindigt die ook weer. Ongedwongen camping heerlijk wandelen door het bos en eten in een goed restaurant. 2019 gaan we weer ?

Geja Zwart
Neerlandés
Na de teleurstellende ervaringen met camping in Arlon, een fantastische vervanger gevonden. Mooie plek en 's avonds heerlijk gegeten in het restaurant. En als gasten behandeld ipv het nummer dat je in Arlon bent. Wij komen zeker terug!

Fam Dek
Neerlandés
Deze camping is gewoon top voor de tussenstop? Eigenaren zijn zeer gastvrij Het voldoet dan ook aan alles Eten in het restaurant was perfect

Bouw
Neerlandés
Fantastisch. Netjes sanitair. Nederlandse eigenaar. Je kunt er heerlijk Hollands eten en niet duur. Mooi om achter de camping even te wandelen. Snelweg geen last van gehad. We komen zeker weer hier een nacht overnachten.