€18.5
Por noite
Preço estimado Com base em 1 carro, 2 pessoas com tenda, caravana ou campervan.

Acampamento aberto a partir de 01 April até 15 October

4 route de Mersch
8251, Mamer
Luxemburgo

Camping Mamer é um parque de campismo de 50 em Mamer, Luxemburgo, localizado na região da Luxemburgo. Camping Mamer O wi-fi, a restaurante y a piscina interior. Os cães são permitidos.

Em Camping Mamer é possível acampar com a tenda, a caravana o a autocaravana. Além de acampar é possível alugar também a bangalô móvel o a apartamento. Você pode encontrar várias atividades recreativas no acampamento. Há a parque infantil.

oferece instalações sanitárias para os deficientes.

Características do local

Tipo de parque de campismo
Acampamento de Agricultores

Pão no local
Merendero
Restaurante
Acesso de cadeira de rodas
Churrasco permitido

Pesca

Sanitário
Cabines de lavagem
Sanita para cadeira de rodas
Máquinas de Lavar
Secadores de roupa

Clique aqui se a informação sobre este parque de campismo estiver incorrecta ou incompleta.

Fotos

Críticas

Jan
Holandês
Camping in een leuke omgeving. Jammer van het lawaai van de snelweg maar zeer vriendelijke (Nederlandse) ontvangst en lekkere eten in het restaurant (geen honden toegestaan binnen) zijn het zeker waard om hier te overnachten. Camping is een echte "overnachtings" camping. Maar wel e e n van de beteren.

Peeters
Holandês
Het is hier goed relaxen na een autorit vanuit het zuiden. Alles wat je nodig zou hebben is hier aanwezig. Een grote pluim voor de gastvrouw en heer.

Fam de Jong
Holandês
Deze camping is een echte doorreiscamping, iedereen staat naast elkaar aangekoppeld en vertrekt weer vroeg, wij stonden er opgaand terwijl de grijze golf terugkwam uit Spanje en Frankrijk, toen we om 08.30 de gordijnen opdeden stond er bijna niemand meer. Deze camping is een veel beter en vriendelijker alternatief als zijn collega in Arlon, echter ontbreekt het zwembad. Daarnaast is er precies 1 schommel/glijbaan toestel. Sanitair zeer goed verzorgd en restaurant zag er prima uit. Viaduct van de snelweg zie je inderdaad, niks van gehoord qua overlast. Goed bereikbaar vanaf de doorgaande route, je zit ook zo weer op de snelweg richting NL of Fr.

Bianca en Eveline
Holandês
Na drie keer op de terugweg vanuit Frankrijk hier gestaan te hebben, hebben we dit jaar de plannen aangepast waardoor we er ook op de heenweg staan. Eigenaar is een gekke vent die je altijd in de maling neemt. Zo mochten we gisteren alleen blijven als we sjagrijnig waren, indien vrolijk moesten we vertrekken. Hilarisch! Sanitair altijd schoon, je staat totaal niet hutje-mutje en het belangrijkste: het restaurant is geweldig! Het sateetje met friet en sla is heerlijk en voor een goeie prijs. Als we in Mamer zouden wonen zouden we er ieder week eten;) We kijken nu al weer weer uit naar de volgende keer, tot over 3 weken!

tineke
Holandês
Voor onze tussenstop naar Frankrijk zijn we voor eerst op deze camping geweest. Het was een prima ontvangst, mooi plaatsen en lekker gegeten! Dus we hopen dat we ook dit jaar weer onze eerst stop hier kunnen maken.

Loofhome
Holandês
Goede camping voor een aantal dagen (om de stad Luxemburg te bezoeken) of op doorreis van en naar het Zuiden van Frankrijk (Route du Soleil). Door motorpech kwamen wij zeer verlaat en in het donker aan, maar de campingeigenaar was speciaal op ons blijven wachten. Erg handig dat hij Nederlands is en alle noodtelefoontjes in het Nederlands konden worden gevoerd. Wij komen zeker een keer terug!

René Van der wilt
Holandês
Super overnachting camping onderweg naar het zuiden. Hier begint de vakantie en eindigt die ook weer. Ongedwongen camping heerlijk wandelen door het bos en eten in een goed restaurant. 2019 gaan we weer ?

Geja Zwart
Holandês
Na de teleurstellende ervaringen met camping in Arlon, een fantastische vervanger gevonden. Mooie plek en 's avonds heerlijk gegeten in het restaurant. En als gasten behandeld ipv het nummer dat je in Arlon bent. Wij komen zeker terug!

Fam Dek
Holandês
Deze camping is gewoon top voor de tussenstop? Eigenaren zijn zeer gastvrij Het voldoet dan ook aan alles Eten in het restaurant was perfect

Bouw
Holandês
Fantastisch. Netjes sanitair. Nederlandse eigenaar. Je kunt er heerlijk Hollands eten en niet duur. Mooi om achter de camping even te wandelen. Snelweg geen last van gehad. We komen zeker weer hier een nacht overnachten.