Prices not available
Estimated price based on 1 car and 2 persons with a tent, camper or caravan.

Campsite opened from 01 January till 31 December
Arrival
Departure
Days

This campsite is not yet validated by Spottocamp. Are you the owner? Contact us with the button below

I am the owner
2.5 / 5 (17 votes )

Ferme de la Croisee

3 route d'Auberive
F-52250, Flagey
France

Ferme de la Croisee is a campsite in Flagey, France, located in the Champagne-Ardenne region. Ferme de la Croisee has wifi and a snackbar. You can find several recreational activities on the campsite. There's a playground.

Characteristics campsite

Accomodation

Facilities

Qualifications
Pitches with shade

Recreation
Playground

Click here if the information about this campsite is not correct or incomplete

Photos

Reviews

Rosalie
Dutch
Volledig akkoord met de vorige beoordeling, ook wij waren verbaasd over de melding Gesloten (ernaast stond: het hele jaar open en dat was ook op de website vermeld). Een bord met een pijl naar de receptie wees naar een gesloten woning. Erg frustrerend als je na een lange rit aankomt in bijna duisternis. Er was/is geen slagboom, dus we besloten toch te blijven, de elektriciteit was uitgeschakeld. Gelukkig kunnen we met onze camper zelfstandig zijn. De volgende ochtend lag er een grote steen richting de uitgang en was het bord met de pijl naar een ander huis gedraaid. We konden over het grasveld rijden om de steen te ontwijken en zijn toen vertrokken.Als ik nu (april) de website opzoek, lijkt deze niet meer te bestaan.

Hansko
Dutch
Hoewel op hun website in koeienletters staat dat ze het hele jaar door geopend zijn, was deze kampeerplek dicht. Er was een eenvoudig bericht bij de entree met het woord GESLOTEN. De camping oogde behoorlijk verwaarloosd en vuil, de eigenaar kwam niet tevoorschijn toen we aanbelden.

Fam. Verweij
Dutch
De camping ligt dicht bij de snelweg, wat heel prettig is. De plaatsen zijn goed. Er is stroom, de plaatsen zijn afgebakend en er is zon en schaduw. Het sanitair was niet om over naar huis te schrijven. Wat echt onder de maat was, is de gastvrijheid en voorlichting van de eigenaresse. Of eigenlijk het gebrek er aan. Wij kwamen in de tweede helft van de middag aan. Na wat zoeken, vonden we de plaats van de receptie: een dichte deur. Nergens hing informatie over de wijze van aanmelding en openingstijden van de verschillende faciliteiten. Na een klop op de deur meldde de eigenaresse zich. Laten we het er maar op houden dat ze niet erg spraakzaam is. We moesten werkelijk alles vragen. Als er betere bejegening en voorlichting zou zijn, dan zou dat de camping zeer ten goede komen. En dat zou mooi zijn, want er zijn in deze streek maar weinig overnachtingscampings. Wij hadden nog het geluk dat we maar 16 euro betaalden vanwege onze ACSI-pas.

Nicole
Dutch
We hebben 1 nacht op deze camping gestaan op weg naar huis. De camping ligt erg dicht bij de snelweg. De plekken waren ruim en door de groene heggen en bomen ook redelijk privé. Het sanitair was schoon. Wel zelf wc papier meenemen. Er is een mogelijkheid om daar een maaltijd te bestellen of iets te drinken. Dit hebben we zelf niet gedaan. Voor de kinderen is er weinig te doen. Wel is er veel ruimte om te spelen. Er is een volleybalveld en er liep een schaap. Er zit geen slagboom of hek voor de camping, dus je kunt vertrekken wanneer je wilt.

Tamara
Dutch
Ja wat verwacht je van een overnachtingscamling voor €26 met 3 personen. Sanitair en douche aanwezig. Het rook een beetje naar oud/muf maar prima allemaal. Om even af te spoelen na een reis. Een drankje bij de caravan slapen en volgende dag weer door. Dat is het doel van een overnachtingscamling lijkt ons. Prima plekken met keus uit grind of gras. Met schaduw of zo’n. Ook naar eigen keus. Eigenaresse wat nors. Maar ook prima mee om te gaan. Sanitair schoon. En wat vies was kom toch echt door de gebruikers. Eigen wc rol mee nemen bij toilet bezoek. Grote trampoline aanwezig en een schaap. Eetmogelijkheid geen gebruik van gemaakt. Alleen ijsje.

Fam. Verweij
Dutch
Om positief te beginnen: de camping ligt dicht bij de snelweg en je rijdt er zo naartoe. De plekken zijn goed voor een overnachtingscamping, deels met schaduw, deels in de zon. Het sanitair is niet echt slecht, maar ook niet echt goed. Kleine douches met een straal die de hele vloer blank zet. Geen toiletpapier en geen wc-bril. Wat echt slecht is, dat is de gastvrijheid en voorlichting van de eigenaresse. Of eigenlijk het gebrek er aan. Het bordje ‘receptie’ volgend, stonden we voor een dichte deur. Nergens informatie over aanmelding en openingstijden. Na kloppen werd opengedaan. Alles moesten we vragen, waarop een kort en nauwelijks te verstaan antwoord volgde. Heel vervelend. En dat is jammer, want de camping heeft wel potentie in een gebied waarin verder weinig (overnachtings)campings zijn.
2 years ago

peekel
Dutch
eigenlijk is alles al gezegd in de andere reviews. Een echte overnachtingscamping. veel plekken. Ideaal gelegen na de tolpoortjes. Je kan aangekoppeld blijven staan. Voor de gezelligheid, een warm welkom en de faciliteiten moet je hier niet wezen maar daar zijn ze ook helemaal niet op gericht. Inchecken, overnachten en weer verder. Sanitair stelt niet veel voor, werd bij ons s'avonds ook niet schoongemaakt voor de volgende ochtend. Douche is kokend heet. Je kan er eten, prijs kwaliteitsverhouding vvan het eten vonden wij prima. 8 euro voor patat met een hamburger/kotelet of kipwings. je kan brood bestellen voor de volgende ochtend. Alleen was deze niet zo lekker, taai. Vanwege de ligging en het doel is de camping prima voor ons. vind hem wel prijzig als je hem qua faciliteiten vergelijkt met campings die wel van alles hebben. wij waren 42.50 kwijt voor een nachtje.
2 years ago

Fam kraaij
Dutch
Opzich een oké plekjes voor 1 nachtje, verder is er niks te doen en het sanitair is vies, stuk en de douches Lijkt wel een hogedrukspuit met bijna kokend water en staat maar 3 seconden aan, ik ben de douche uitgerend, het ruikt erg naar riool en er valt niet echt iets vers te eten, de honden van de organisatie lopen en plassen overal, kort gezegd, vies en niks te doen.

Douille
French
Camping génial ! Avec de nombreuses structures pour les enfants, l’accueil était chaleureux et convivial, les sanitaires sains. Les emplacements sont grands, nous sommes au milieu des champs, le plus possible au calme. Je recommande vivement ce camping où nous avons mangé à 4 pour un prix très raisonnable avec de grosses assiettes

Peter Hartsuiker
Dutch
Wat een smeerboel en wat een chagrijnige ontvangst. Er kon geen goeden middag vanaf. De ontvangst bestond uit hoeveel personen, hond? De nota was een kladje. Sanitair bijzonder smerig.

merv lantink
Dutch
Het ligt vlakbij de snelweg en dat is het enige fijne van deze camping. Onverzorgd terrein en dit geldt ook voor het toiletgebouw. In het gebouw staat een laag water en alles ziet er smerig uit. Ook was het sanitairgebouw van de heren op slot zodat het het damesgebouw unisex werd.

Arjan
Dutch
Overnachtings camping net voorbij de tolpoortjes. Ideaal om met caravan en auto 1 nacht te staan. Prima plekken. Sanitair niet echt netjes maar ok om naar wc te gaan. Je kunt er wat eten (patat, kippen vleugels etc. maar verwacht er niet te veel van) kortom : ,s avonds aankomen, niet te veel verwachten, goed slapen en de volgende dag weer vroeg op de snelweg naar huis of richting het zuiden!

Anne
Dutch
Nooit meer, verschrikkelijke camping.. Het was gelukkig maar voor 1 nacht. Sanitair was smerig, niet afgewerkt (balkenconstructie met purschuim). Camping is niet bewaakt, geen slagboom, je krijgt een plek en je moet zelf maar uitzoeken waar die plek is geen kaartje, geen uitleg niks. Fransen die naast je een vuur van 2 meter hoog steken met gevaar voor eigen leven. Veel lawaai van de naastgelegen weg heel veel vrachtverkeer. Wij waren met onze hond en wij 2 maar voor ons nooit meer ook niet voor 1 nacht..

hp
Dutch
ligt vlak aan de weg , op weg naar andere camping kwamen we langs deze camping voor 1 nacht te doen..mevrouw van de receptie is chagrijnig , sanitair rommelig niet duidelijk ,niet schoon , wel warme douches.

kaatje
Dutch
Hier geslapen op terugweg vanuit Spanje. Hartelijk ontvangst om 22.00, nog wat kunnen drinken. Helaas niet meer wat kunnen eten maar eigenaresse kwam met zakjes chips voor ons:) Perfecte ligging direct achter de tolpoortjes. Nette kamer en badkamer. Bedden zijn voor lange mensen waarschijnlijk wat kort. Ontbijt voldoet prima voor de prijs. Prachtig gebouw, voor kleine kinderen leuk speeltuintje. Deze blijft in ons overnachtingsmogelijkheden lijstje staan!

K
Dutch
We kwamen hier toevallig langs op zoek naar een overnachtingscamping. Maar 1 km van de snelweg dus een prima ligging op doorreis. We mochten zelf een plek uitzoeken. Sanitair is misschien wat verouderd, maar toen wij aankwamen wel schoon dat vind ik het belangrijkste. Wijds uitzicht en prima plaatsen. Eetgelegenheid is er wel, maar hebben we geen gebruik van gemaakt. (Stelt niet veel voor denk ik) Voor wie niet teveel eisen heeft een prima plek. Zeker de prijs/kwaliteit! Voor nog geen €30 met z’n vieren en dan incl. gratis WiFi dat moest ik even van mijn dochters zeggen (heel belangrijk ?)