Los precios no están disponibles
Precio estimado Basado en 1 coche, 2 personas con una carpa, auto caravana o caravana.

Camping abierto de 01 January hasta 31 December
Llegada
Salida
Días

Este camping aún no está validado por Spottocamp ¿Eres el propietario? Contactanos con el botón de abajo.

Yo soy el dueño

1850, rue de la Maye
80550, Le Crotoy
Francia

Les Trois Sablieres es un sitio de campo Le Crotoy, Francia, situado en la región de Picardía. Les Trois Sablieres tiene wi-fi, un tienda de campismo, un merendero y una piscina interior. Perros son permitidos. Usted puede encontrar varias actividades recreativas en el camping. Hay un patio de recreo.

Para lavar la ropa que hay lavadoras disponibles.

Lugar características

Piscina al aire libre

Sanitario
Lavadoras

Haga clic aquí si la información sobre este camping no es correcto o está incompleto

Fotos

Críticas

bernier
Francés
cela fait plus de onze ans que nous allons dans ce camping nous n'avons jamais eu de soucis bungalow très propre, accueil super sympa. ce camping est très calme, reposant le matin on fait de très grande balade par la plage et on fait de belle rencontre

W Pennings
Neerlandés
Prima mobilhome. Driehonderd meter lopen naar de baai van de Somme. Aardige en behulpzame mevrouw bij de receptie,

Hannie
Neerlandés
Dicht bij het strand . Je kunt er mooie wandelingen maken in de omgeving en ook fietstochten .Hier heb je geen e bike nodig.Nadeel mw spreekt geen andere taal dan Frans. En als je van het sanitair gebruik wilde maken,moest je je badge niet vergeten. Je staat tussen de mobiel homes . Maar dat is niet storend.

martine
Neerlandés
heel mooie en verzorgde camping, mooi zwembad, het sanitair is kraaknet, alleen spijtig dat de douches en de toiletten in dezelfde gang zijn, dit geeft een smerige geur, wanneer er iemand een grote boodschap gedaan heeft. De camping ligt direct aan het strand. Je kan er mooie wandelingen maken. Wifi is normaal gratis, maar er was geen verbinding, en dit was naar het schijnt al geruime tijd zo. Heel vriendelijk personeel!! een echte aanrader om er een tijdje te verblijven

jackie
Francés
camping est calme, propre, plage a proximite pour de longues balades avec les chiens voiture obligatoire car loin du centre ville mais c est un choix dommage que la piscine ne soit pas couverte comme les autres campings,

brigitte auger
Francés
camping au calme, oblige de prendre la voiture pour aller se baigner Quend ou Ford Mahon , plage a 300m mais pas pour se baigner, sanitaire pas digne d un 4 etoiles lavabo bleu pas raccorde, manque de lunettes aux toilettes,deco pas soignée, les allées du camping impratiquables les jours de pluie surtout pour aller au bureau chercher la pain la responsable a un peu des humeurs changeantes,

Alsac
Francés
En réservant sur le site internet, il figure dans les activités sur place: sauna. La météo s'y prête, nous décidons de faire un sauna une fois sur place. Mais là, petite déception, le sauna est une activité certes sur place MAIS avec un supplément... C'est normalement le genre d'information qui font la différence au moment d'une réservation. Dans ce cas, on est amené à exclure d'autres prestataires qui eux ont précisé le caractère payant d'une telle activité !

cloet
Francés
Nous avons passé 4 jours aux "3 Sablières" début Septembre 2011, dans le Mobil Home "Super Tatiana" de 30 m2. Il était très bien, très propre avec une très bonne literie. Chauffage électrique, que nous avons apprécié au lever, ( temps automnale). Petit camping à taille humaine, ce que nous adorons. Très bon accueil. Beaucoup marché le long de la plage (ce que nous adorons également), en voyant au loin les calèches tirés par 2 chevaux, déposant les touristes le long de la baie, heureusement nous avions pris nos jumelles . Nous n'avons pas regretté notre choix de ce camping, ce qui nous a permis d'être en pleine nature, c'est extra, avec un bon coupe vent, beaucoup de marche, et des nuits très calmes . Nous le conseillons vivement pour les personnes recherchant le calme, logement propre et la tranquillité. Région magnifique. M.Agnès et J.François

Bart C
Neerlandés
We huurden met drie gezinnen (zes volwassenen, zeven kinderen tussen twee en zes jaar oud) de Gite de l'Illette die ook door Trois Sablières wordt verhuurd en vlak naast de camping ligt. Je kan als huurder ook gebruik maken van het zwembad op de camping en in de campingwinkel brood bestellen. De Gite is ruim, maar niet echt zorgvuldig onderhouden. Het huisje werd nogal slordig gerenoveerd: veel loszittende stopcontacten, in de doucheruimte achter de keuken hing voortdurend een afloopgeurtje en de kamers waren nogal smoezelig. Leuk was wel de ruime tuin rond de Gite en het feit dat je op het einde van het straatje meteen op het strand van de baai uitkomt. Leuk als het mooi weer is en je niet veel binnen moet zitten.

winkeltine
Neerlandés
Omgeving van de accommodatie vond ik prima: mooie natuur op geringe afstand van de camping. De camping heeft volgens eigen zeggen 4 sterren. Volgens mij krijg je die sterren voor de faciliteiten die je in huis hebt. Dat betekent alleen nog niet dat die faciliteiten ook worden onderhouden... De meeste toiletten hebben bril, onder een van de douches word je nauwelijks nat en in een van de wascabines geeft de kraan geheel geen water. Schoonmaken van het sanitair bestond de meeste dagen uit uitspuiten van de ruimtes. Dat doen ze met de deuren open, dus alles achter de deur blijft zo vuil als het was. En dan een prijs?! Echt hoog. Bovendien vrij kleine plekken. En dat gedoe met een tag om het toiletgebouw binnen te komen... Maar goed, ook de positieve dingen: erg lekker brood elke ochtend.

Okko
Neerlandés
De camping ligt aan het strand, maar water is er niet in de zee. Alleen een ondiep laagje als het vloed is. De plaatsen zijn goed, het sanitair ouderwets, 2 normale wc's en goede 2 douches, in een ander gebouwtje 5 hele smalle douches, waar je je k.... niet in kan keren. Leuk zwembad met warm water. Er wordt in dit "natuur" gebied heel veel gejaagd, 's avonds, en in het weekend doorlopend. Het strand ligt vol met hulzen en veel dode dieren. ( loodvergiftiging?) ook veel mooie schelpen hoor! De kuststrook is mooi, het achterland biedt weinig. Fietsen kan je er wel, op paden langs de doorgaande weg. Voor kinderen is er weinig.

marilynkopinski
Francés
camping calme sécurisé et mobil home propre et en parfait état l'accueil était chaleureuse!!juste un petit bémol pour la plage qui est elle vraiment à 300m mais la mer trop loin et étant partie derniére semaine d'aout il y a pas eu d'activité pour nous et notre fils!a part une soirée avec un repas!!sinon impéccable!!