Prices not available
Estimated price based on 1 car and 2 persons with a tent, camper or caravan.

Campsite opened from 01 January till 31 December
Arrival
Departure
Days

This campsite is not yet validated by Spottocamp. Are you the owner? Contact us with the button below

I am the owner

Rue du Général Moulton 17
F-14750, Saint-Aubin-sur-Mer (Calvados)
France

Kamperen in Normandië doe je op Camping Sandaya La Côte de Nacre. Leuk voor de kinderen dankzij de vrolijke activiteiten van de Nederlandse animatie en de waterglijbanen. De camping is ruim opgezet met veel privacy en ligt direct aan het strand. De campingwinkel en het restaurant zijn aan de prijs. In de omgeving valt er veel te leren over WOII.

Characteristics campsite

Baby change facilities
Washing machines
Laundry driers

Click here if the information about this campsite is not correct or incomplete

Photos

Reviews

Pepijn
Dutch
Wat een nachtmerrie! Dit was zo'n verspilling van ons zuurverdiende geld. We hadden een chalet voor twee weken gereserveerd. Het chalet was klein, smerig en vochtig, met een kapotte en koude douche die ook nog eens uiterst klein was. Er waren geen comfortabele stoelen aanwezig. Bovendien stonden alle chalets zo dicht op elkaar dat je de buren kon horen urineren.De animatie was absoluut niet geschikt voor onze kinderen van 8, 8, 10, 13 en 15 jaar. Alles was in het Frans en wanneer er iets leuks leek te zijn, werd het plotseling geannuleerd. Het zwembad was ondermaats en moest dagelijks gesloten worden vanwege chloorbehandelingen, waardoor het zwembad urenlang gesloten moest worden. Het restaurant en de bar waren een ramp, we moesten een half uur in de rij staan om een drankje te bestellen. Het eten bij de afhaal was wel oké, zolang je maar vroeg ging eten.Het personeel reed rond in golfkarretjes alsof ze aan een Formule 1-race deelnamen, wat erg gevaarlijk was met alle kleine kinderen op de camping. Bovendien klonk het alsof er een vrachtwagen in je chalet parkeerde rond 7 uur 's ochtends. We zijn uiteindelijk drie dagen eerder vertrokken.

Xanthe
Dutch
Hoewel de camping op zich prima is, laat het comfortniveau helaas veel te wensen over. We zijn niet bijzonder veeleisend, maar als we comfort boeken, verwachten we dat ook te krijgen. Onze kinderen van 11 en 12 jaar hadden geen moeite om aansluiting te vinden met andere kinderen, maar ze verveelden zich na een tijdje wel. Dit kwam vooral omdat er 's avonds weinig of niets te doen was. De karaoke-avond was wel een succes. Het is erg jammer, ik had er meer van verwacht en ga nu niet uitgerust naar huis. We zijn zelfs een dag eerder vertrokken. De dag voor ons vertrek vonden we een kakkerlak in ons huisje en de kamers waren erg vochtig. De supermarkt en het restaurant waren vaak uitverkocht. Drie bolletjes ijs kostten 8,00 euro en twee bolletjes 5,50 euro. De omgeving en de ligging van de camping zijn fantastisch. Maar de bedden, wat een nachtmerrie, en dat voor een camping met 4/5 sterren. We verbleven in het nautilus premium huisje voor zes personen. Het kookgerei was ondermaats.

Rocco
Dutch
We verbleven in een chalet voor zes personen met vier mensen, en gelukkig maar, want het was vrij krap. Er waren ook verschillende dingen stuk (een plank van de veranda, een houten lat van een bed, de stop van de wastafel, en een knop van de afzuigkap).Het chalet was ook niet bepaald schoon. Gelukkig was er wel een mooie overdekte veranda. We hadden een houten picknicktafel, maar die zat niet echt comfortabel.De kinderen waren niet onder de indruk van het zwembad. Op de foto's lijkt het veel groter dan het in werkelijkheid is.Er is veel te doen in de omgeving, want op de camping zelf is het nogal saai.Stel je niet teveel voor van de bar, want het kost je gemiddeld 30 minuten om een drankje te bestellen. Om 10 uur 's avonds zijn de bar en het terras ook gesloten.Als uitvalsbasis om de omgeving te verkennen is het een prima camping, maar we hebben betere vijfsterrencampings gezien.

Jolande
Dutch
Nooit meer voor ons! We konden pas om 17.00 uur in ons huisje, terwijl er stond dat het om 16.00 uur klaar zou zijn. De huisjes zijn verouderd. Vier dagen lang hadden we geen warm water, bovendien was de waterkoker half functioneel en duurde het 45 minuten om een pot koffie te zetten met het koffiezetapparaat. Het personeel bij de receptie was erg onvriendelijk toen we voor de derde keer kwamen melden dat de boiler niet werkte. We hadden zelfs een keer een stroomstoring. Ook de douches in de sanitaire voorzieningen hadden geen warm water. Na 10 dagen werd ons plotseling verteld dat we een strakke zwembroek moesten dragen in het zwembad. 10 dagen lang was er geen probleem en toen werden we er ineens uitgezet omdat ze besloten dat het nodig was. Ook hier was er totaal geen begrip bij de receptie. Voor drie bolletjes ijs betaalden we €8,90. We hadden onze kinderen aangemeld voor de kinderclub via een app. Ze bleken niet geregistreerd te zijn en mochten ook niet zelf naar huis, terwijl we dat hadden aangegeven. Ik had meer verwacht van een 5-sterrencamping!

Benito
Dutch
We hebben een week doorgebracht op deze camping, in een chalet voor 6 personen. Vanwege het ongunstige weer hebben we binnen gegeten, wat net lukte met 4 personen. Het chalet is netjes, met een volledig uitgeruste keuken en comfortabele bedden. Het parkeren bij het chalet was een beetje moeilijk. De camping zelf verdient geen 5 sterren. De animatie is beperkt, de speeltuin is minimaal en heeft een opknapbeurt nodig. Het binnenzwembad is in orde, maar vaak te druk. De badmeester let alleen op de buitenglijbaan, maar bij slecht weer komt hij binnen staan. Het buitenzwembad is niet verwarmd.De horeca is niet uitnodigend en heeft een beperkt aanbod. Het lijkt bijna alsof ze je niet willen helpen. De winkel is prima, maar wel duur. Het stadje en het strand zijn vervallen, in de omgeving is beter te vinden.Voor ons was een week meer dan genoeg.
9 months ago

Ruben
Dutch
Het was een aangename camping, helaas was het zwembad niet geopend. Dit was niet duidelijk vermeld op de website. Nederlandse kinderen hebben vakantie in mei, het weer was uitstekend maar het openluchtzwembad opent pas midden mei. Dat is natuurlijk erg betreurenswaardig! Binnen was er niets te doen, veel te druk. Daarnaast was de caravan netjes en schoon, hoewel enig onderhoud wel nodig was. Het was een heerlijk rustige camping met ruime standplaatsen die privacy bieden en dichtbij interessante attracties liggen. Geweldig voor een week!
11 months ago

Stella
Dutch
We hebben nu een nieuwe caravan op deze camping, onze tweede keer hier! We merken dat er een aantal caravans zijn vervangen door nieuwe exemplaren. Wat mooi! Helaas was het buitenzwembad gesloten. Het binnenbad is veel te klein en vol met kleuters en hun ouders. De receptie is vriendelijk, maar de dame achter de bar is niet geschikt voor de horeca! Ze let niet op en is niet klantvriendelijk. De boulevard (geen winkels, wel eetgelegenheden) en het strand zijn op loopafstand.Er is veel te ontdekken in de omgeving. Een week hier is meer dan genoeg.
11 months ago

Birgit
Dutch
We zullen deze plek nooit meer bezoeken. De stacaravans lijken wel uit de prehistorie te komen. Wat een belabberde bedden. We hebben er een week doorgebracht en elke nacht slecht geslapen. Ook het douchen was een ramp. Het was onmogelijk om een normale warme of koude temperatuur in te stellen. De bank en de stoelen rond de tafel zaten ook niet comfortabel. Gelukkig waren we er alleen in de ochtend en avond.

Magdalena
Dutch
Positief punt is het prachtige zwembad. Voor sommigen een voordeel, voor anderen een nadeel: er zijn veel ruime plaatsen, maar in het bos is er weinig zonlicht. De receptie toont weinig interesse. Er is geen gevoel van welkom. Het sanitair wordt technisch gezien niet goed onderhouden, maar in september was het wel schoon. Er zijn geen specifieke plaatsen om je hond uit te laten, behalve een klein gebied van drie vierkante meter bij de receptie. Kortom, het is gewoonweg geen vijf sterren waard!

Timmy
Dutch
Uitgestrekte en groene gebieden, caravan met een ruime veranda, maar helaas beperkte binnenruimte en ik vind het niet vijf sterren waard om twee weken op een houten picknickbank te zitten. Onze tieners van 14, 16 en 17 jaar hadden al op de eerste avond problemen met de beveiliging van de camping, want de jongeren moesten om 23.00 uur stil zijn bij de caravan of ze werden naar het strand gestuurd, ver van de camping. Er was geen enkele plek op de camping waar ze konden ontspannen. Als ik dit ergens had gelezen, had ik nooit voor deze camping gekozen, maar omdat er tot 17 uur animatie was, dacht ik dat ze zich daar ook wel konden amuseren. Bij aankomst op de camping krijg je alleen je sleutel en een boekje, de rest moet je zelf uitzoeken. Het eten op de camping is zeer matig, als je al geholpen wordt, er was duidelijk een voorkeur voor Fransen. In de ochtend brood halen, rijd naar het dorp, daar ben je sneller en het is veel goedkoper en smakelijker. Het strand en de boulevard vallen ook erg tegen...

Heleen
Dutch
We hebben genoten van een fijne vakantie op deze kampeerplek! Het zwembad is aantrekkelijk voor zowel jongere als oudere kinderen en ze hebben zich uitstekend geamuseerd in de speeltuin met alle glijbanen en twee springkastelen. De stacaravan was in orde; netjes maar wel wat 'gezellig'. Gelukkig was er een groot terras buiten! In de buurt is er een slager, een bakker en een grote supermarkt. Wat betreft de omgeving, er is weinig te beleven in het stadje zelf. Echter, op rijafstand zijn er wel andere, meer levendige steden en natuurlijk veel geschiedenis. We zouden zeker terugkeren naar de camping zelf, maar niet naar de omgeving!

Familie pruis
Dutch
Niet voor herhaling vatbaar. We stonden wel op een prima plek gelukkig. Zwembad viel tegen, wc's waren heel vies! Laatste dag zelfs ontlasting aan de muren! We hebben in de omgeving wel veel kunnen doen.

Fam. Alferink
Dutch
We mochten bij vroegere aankomst meteen in het chalet. Helaas wel een afgeschreven chalet. Schandalig dat dit nog wordt verhuurd. Keukenkastjes sloten niet meer goed. Aanrecht was een lat tegenaan getimmerd ter reparatie. Roest op verwarming en andere metalen delen. Douche lekte onder slaapkamerdeur door. Armoedige dekens geen dekbedden. Wij hadden het koud s nachts. Verderop blokkeerde een camper van personeel de weg. Dus auto's moesten lastig draaien. Opmerking over gemaakt, in eerste instantie werd er niks aan gedaan. Later is de camper toch verzet. Over het chalet geklaagd bij de receptie. Ze gingen kijken of we konden wisselen maar dat werd lastig in het hoog seizoen en dan moesten we 2x schoonmaken. Zwembad is oke maar mooier op de foto's. Scherpe antislip vloer. Niet fijn voor de voeten. Restaurant duur en matig. Van de afhaalkaart veel niet te krijgen. Strand dichtbij maar stinkt door zeewier. Op de boulevard weinig te beleven.

Fam. De Jong
Dutch
Wat hadden wij een topweek! We huurden een schone, prachtige 4-persoonsstacaravan met twee slaap- en badkamers, veel groen (prachtige tuin met fruitbomen en bloeiende planten), een overheerlijke ruime veranda en veel privacy. Het 'wijkje' Nautilus waar de caravan stond is autovrij en dus rustig. De kinderen hebben zich prima vermaakt in de avonduren, contact gelegd met andere jongelui en veel plezier gehad in het zwembad. Vriendelijke Engelssprekende medewerkers en prettige sfeer op de camping. Trek er vanaf de camping lekker op uit langs de prachtige stranden, dorpjes en boulevards, ontdek de (indrukwekkende) geschiedenis die Normandië biedt. Ga verse vis eten in de restaurantjes die je tegenkomt en geniet van de prachtige omgeving. Een bezoek aan het mooie stadje Caën mag je niet missen! Ga minigolfen in Ouistreham. En stop op de terugweg nog een paar uurtjes om Honfleur te bewonderen. Kortom: topvakantie op Cote de Nacre.

Familie bakker
Dutch
De foto,s geven een zeer vertekend beeld met hoe de camping er daadwerkelijk uitziet. Zwembad was wel aardig, restaurant niet gezellig. Veel achterstallig onderhoud. Caravan was veroudert en slecht meubilair. Veel schaduwplaatsen.Zijn 4 dagen eerder naar huis gegaan.Absoluut geen 5 sterren camping.

Familie W
Dutch
Voor ons het 7de Sandaya park dat we bezochten en het heeft ons niet aangenaam verrast. Bij aankomst moesten we ruim een uur in de warmte wachten op de sleutel van ons huisje. Het huisje was enorm gedateerd. Koud in de nachten vanwege een dunne deken. De douche bleef na melding geregeld ijskoud. Bijzonder naar voor een gezin van 5 waar 4 lang dik haar hebben... de picknicktafel buiten was zo oud en ruw dat we splinters moesten verwijderen bij ons dochtertje. Het eten wat je af kon halen was 2 dagen achtereen niet volledig leverbaar. Al met al teleurstellend. We kwamen van Loree du Bois en dit was bedoeld om nog even 3 dagen onze vakantie te verlengen. Irrealistisch dit een 5 sterrencamping te noemen. Het dorpje is lieflijk, boulevard viel tegen. Voor ons zeker geen aanrader....

Peter
Dutch
Nooit weer!- Verhouding prijs-kwaliteit is ver te zoeken. € 65 per nacht !!- Na een regenbui verandert de staplaats in een blubberzooi. Droogt ook slecht omdat er zeer veel bomen staan- Zeer weinig watertappunten en niet/slecht aangegeven.- 's ochtends met + 40 man in de rij voor een broodje- Personeel spreekt geen woord over de grens

Ralf
Dutch
Bij aankomst om 16u konden we helaas nog niet in de stacaravan, omdat de schoonmaak nog niet klaar was. Ondanks de vooraf aangegeven voorkeuren werd ons een caravan toegewezen met weinig privacy, geen afdak boven de veranda en niet rustig gelegen. Direct gemeld bij de receptie en we konden gelukkig een andere krijgen. Deze voldeed ruimschoots op een prachtige plek, dichtbij de prairie. Even melden loont dus.In de omgeving is een grote supermarkt dichtbij. Het strand is op loopafstand van de camping. Voor een wat mooier zandstrand raad ik aan een stukje met de auto te rijden. Veel bezienswaardigheden over WOII langs de kustweg.Het zwembad was mooi en niet te koud. Wij hadden deze camping geselecteerd omdat er een binnenzwembad was bij slecht weer. Dit bleek een buitenzwembad dat overdekt kan worden. Helaas werd dit niet gedaan ivm de coronasituatie. Het was dus bibberen, maar de kinderen hadden daar niet zo'n last van.

ikke
Dutch
we zijn net terug van deze camping..voor ons nooit meer deze camping..fotos hebben geduld en t lijkt allemaal prachtig, maar dat is t nietcaravan wel! maar zwembad en voetbalveld was zelds erg triest, de netten van de goals waren kapot. dat was wel de plek waar onze kids vertoeefden in de avond...omgeving is prachtig, invasiestranden en militaire begraafplaats indrukwekkend honfleur pittoresk..helaas dikke vette pech met t weer waardoor de kids gingen zwemmen in de regen want de overkapping van het zwembad ging niet dichtnee...we zullen hier niet terugkomen...zijn zelfs dag eerdee teruggegaan

Monique
Dutch
Best een mooie camping, er zijn meer huisjes dan staan plaatsen, er zijn wel erg veel bomen waardoor de plekken vrij donker zijn. Mooie sanitaire voorzieningen. Brood kan je beter in het dorpje halen, het winkeltje was ontzettend druk in de ochtend. De ligging van de camping is iets minder, het plaatsje is best mooi maar het strand niet zo, erg smal. In plaatjes verder op het je mooiere standen die schoner zijn. Verder is de omgeving mooi, je kan er goed fietsen en er is veel te bezoeken

Valerie
Dutch
Gemiddelde camping qua grootte en qua sterren. Wij hadden een prima plek (108) in de buurt van het toiletgebouw maar wel veel schaduw. Sommige plekken waren groter en door de regen waren sommige plekken ook erg drassig. Voor de kids genoeg te doen. Winkeltje aan de prijs maar wel lekker vers brood in de ochtend. Sanitair niet over te spreken. Moet veel vaker en ook beter worden nagelopen. Begrijpelijk dat er met regen vieze vloeren zijn. Maar ook de wc’s zelf en de douches waren niet echt netjes. Strand op loopafstand maar er zijn veel mooiere stranden in de omgeving. Prima voor een dagje als je niet wilt rijden. Ook een paar simpele maar prima restaurantjes op de boulevard. Afhaal pizza ook in het dorpje te krijgen. Perfecte locatie om dingen te ondernemen en te bezoeken. Prima week gehad maar met een beetje beter schoonmaakwerk en wat onderhoud hier en daar kan het echt een top camping worden!