€29.5
per night
Estimated price based on 1 car and 2 persons with a tent, camper or caravan.

Campsite opened from 30 March till 15 October
Arrival
Departure
days
This campsite is not yet validated by Spottocamp. Are you the owner? Contact us with the button below

I am the owner

Via Marconi
16031, Bogliasco
Italy

Campeggio Genova Est is a campsite with 60 pitches in Bogliasco, Italy, located in the Liguria region. Campeggio Genova Est has wifi and a restaurant. Dogs are allowed on this campsite.

On Campeggio Genova Est it's possible to camp with a tent, a caravan or a camper. Besides camping it's possible to rent a mobile bungalow as well. You can find several recreational activities on the campsite. There's bike rental.

To wash your clothing there are washing machines available

Characteristics campsite

Wheelchair sanitary
Washing machines
Laundry driers

Click here if the information about this campsite is not correct or incomplete

Photos

Reviews

Marleen
Dutch
Tenten staan op terrassen op de berg. Niet al te grote plekken maar wel echt een plek voor jezelf. De eigenaars/receptionisten zijn superbehulpzaam! We hadden van allerlei autotroubles, zij stonden steeds voor ons klaar om ons te helpen toen de bergingschaffeur moeilijk deed en alleen maar Italiaans sprak, toen we geen vervangend vervoer konden vinden regelden zij dat we scooters konden huren enz enz. Fantastische service!!!

Annelies
Dutch
8 dagen op de camping met caravan. Wij vonden het heerlijk ondanks de vele trappen om naar het strand te komen. Er is ook paar x per dag shuttle busje die je brengt of haalt. Van hier uit dagtocht naar portofino en genua met de trein gedaan. Slechte wifi en slechte stroomvoorziening.

Silvia S
Italian
È un piccolo angolo di pace e tranquillità a due passi dalla città di Genova che si raggiunge facilmente con il treno grazie ad un servizio di pulmino puntuale ed efficiente. Bagni appena ristrutturati e puliti. Ristorante e pizzeria ottima. Tornerà sicuramente.

Martin
Dutch
Er is geen wc papier. Treinen rijden wel/ niet. Boottocht gemaakt vanuit Recco naar Portofino, mooie plaats.

René
Dutch
Periode: 28 juni tm 4 juli 2018 huur stacaravan Camping gesitueerd op bergheuvel. Met de auto makkelijk te bereiken. Lopen naar het strand kan, maar vergt wel een behoorlijke inspanning. Er is een bus/shuttle service naar het strand (naar treinstation Bogliasco, dan paar minuten lopen naar strand). Met de auto naar het strand kan ook. Een parkeerplaats zoeken lukte in deze periode wel. In het hoogseizoen zal dat waarschijnlijk moeilijk zijn. Restaurant op de camping is zondermeer goed. Personeel is bijzonder vriendelijk. Camping was gedurende ons verblijf rustig. Weinig lawaai. (Kiezel)Strand is klein en vol. Je zit vrij dicht op elkaar. Bogliasco is een leuk plaatsje (typisch 'la dolce vita'). Genua is makkelijk met de trein of auto te bereiken. Parkeren in Genua is geen probleem (genoeg parkeergarages) en kostte ons ongeveer € 15 voor bijna een hele dag. Kortom: uitstekend bevallen.

A.B.
Dutch
Vanuit de auto hebben wij deze camping gebeld en kregen een aardige mevrouw aan de telefoon die ons vertelde dat er nog plek was. De camping ligt in de bergen en om hier te komen moet je via een erg smalle weg met veel bochten langs de rand van de berg omhoog. Wij hebben gelukkig niet zo'n grote auto maar ik kan me voorstellen dat dit met een camper of grote auto met caravan niet fijn is om te rijden. Bij de camping aangekomen kregen we te horen dat we zelf onze plek mochten kiezen. Naar onze mening was de camping al vol en was er geen plek meer.. Er waren geen vaste plaatsen/vakken en iedereen zit op elkaar gepropt. Wij hadden geen andere keus dan met onze tent op een helling tussen de struiken te gaan staan. Op deze plek was er maar net genoeg plek voor ons kleine tentje waardoor we de tafels en stoelen in de auto moesten laten. Er zijn geen vaste parkeerplaatsen waardoor je moet zoeken naar een plek voor je auto. Het sanitair gebouw is oud, vies en klein. We zijn wel wat gewend maar dit ging voor ons zelfs te ver. We zijn na één nacht vertrokken en komen hier nooit meer terug!

Pietje puk
Dutch
Toen we aankwamen waren we redelijk in verwarring. We hadden beter verwacht dan we in eerste instantie zagen. We zijn wel wat gewend, maar het uitzicht was voor de tentplekken ver te zoeken. Wc, douche en wasbak in 1 hokje en niet echt schoon. We zijn er 3 dagen geweest en hebben geen schoonmaak gezien. Receptie was aardig en wilde je graag informeren, maar deze info was minimaal. (ons tripje naar genova viel in het niet omdat alles dicht was ivm feestdagen, dit wisten we niet) Er rijdt een busje vanaf de camping naar het strand, maar wel op de meest onlogische tijden (zo ook voor de terug weg) om 08.00 en dan pas weerom 10.20 en 12.15... De camping voldeed prima als doortrekcamping, maar meer dan dat ook echt niet. We hadden er meer van verwacht.

Irene
Dutch
onder aan de camping een klein oud hokje wat de receptie moest voorstellen.Er zat een aardige man die ons mee nam om een plek uit te zoeken!1e plek klein en de volgende dag zou een stoet met Franse kinderen komen.2e plek was eigenlijk alleen maar rots om omhoog te klimmen, heel gevaarlijk. 3e aangekomen ook een te kleine plek maar dat was de enige keus nog.Half rots half trap, ook gevaarlijk.de tent paste niet en ook geen tafel en stoelen.wij naar het strand,de man had gezegd dat het 10min lopen was.wij naar beneden van onze plek,wat al een klim was van 15 min!Hetwasgeen trap maar een stijle weg,We dachten na 10 min te zijn.na 45/50 min kwamen we aan op het strand!heel mooi water on te zien maar vervuild!Oud vervallen dorpje.tegen zin en uitgedroogd weer die trap omhoog!Na 10x hebben gestopt waren we na een uur terug.Sanitair ontzettend smerig,oud en vervallen!douche en wc samen in een hok!De volgende dag zijn we weg gegaan!

wendy
Dutch
Vriendelijk personeel en zeer behulpzaam, kreeg problemen met mijn auto en de mensen van deze camping hebben me onmiddelijk geholpen om hem te repareren! De camping ligt eigenlijk op een berg in een soort bos! Ik heb een redelijke grote tent maar had niet genoeg plek om alle delen op te stellen! De ondergrond voor een tent is ook niet erg goed omdat er stenen en zand is waarop je je tent moet opstellen! De parkeerplaats is een ramp, de ene auto kan niet meer weg raken door de andere omdat er veel te weinig plaats is! Het sanitair is gratis maar niet echt netjes! s' nachts hadden we tot ongeveer vier uur lawaai van feestgangers die een bergje boven ons zaten, ze zaten te petanque, te roepen en met muziek op, hier werd niks van gezegd! Er is een bus die je naar het strand brengt en terug naar de camping met je keert, maar wil je iets langer blijven dan de bus rijdt is het een marteling om terug naar de camping op een steil pad weer naar boven te moeten gaan.

Mbee
Dutch
Fantastische camping met vriendelijk personeel. Ligging boven op berg, dus fantastisch uitzicht maar je bent wel afhankelijk van het shuttle busje als je niet met de auto bent, want anders is het een steile klim. Wij hadden een erg mooie stacaravan, erg schoon en met airco voor heel redelijke prijs. Prima uitvalsbasis om Genua , CinqueTerre, Portofino te bezoeken. Heel gied met OV te bereiken.

JP
Dutch
Er zijn in het gebied rond Genua weinig campings, en de terrascamping Camping Genova Est in Bogliasco waar we via boekje rustiek kamperen van Anwb terecht kwamen is dan een goede keuze. De plaatsen zijn italiaans klein, maar liggen doorgaans fraai. We hadden zicht op de zee. Er zijn vooral veel jongeren op de camping, met kleine tentjes, maar toch was het er rustig. Lopen naar het strand kan... je went er aan, heel steil en zeer pittig. Het is een druk gebied, en dan is de ligging van de camping toch echt een tip.