€17.5
per night
Estimated price based on 1 car and 2 persons with a tent, camper or caravan.

Campsite opened from 01 January till 31 December
Arrival
Departure
Days

This campsite is not yet validated by Spottocamp. Are you the owner? Contact us with the button below

I am the owner

Hofstraat 25
6051 JD, Maasbracht
the Netherlands

Buitenverblijf Mispadenhof is a campsite in Maasbracht, the Netherlands, located in the Limburg region. Dogs are allowed on this campsite.

On Buitenverblijf Mispadenhof it's possible to camp with a tent, a caravan or a camper. Besides camping it's possible to rent a mobile bungalow as well.

Characteristics campsite

Sanitary
Washing machines
Laundry driers

Click here if the information about this campsite is not correct or incomplete

Photos

Reviews

Klaas en diana bolt
Dutch
Al jaren gaan we zowel op de heenreis als op de terugreis naar/van zuid-Frankrijk een aantal dagen naar het Mispadenhof. We vinden het altijd gezellig, de ontvangst is gastvrij, een leuk terras en heerlijke koffie met Limburgse vlaai! De camping is keurig onderhouden en het sanitair is schoon. Het is een aanrader om daar een aantal dagen te vertoeven!

ton verdult
Dutch
op 2 juni 2018 aangekomen. we troffen een slecht onderhouden camping; het gras niet gemaaid. de heggen niet gesnoeid, afwasgelegenheid was slecht en niet schoon, de oprit naar de plaatsen was heel oneffen wat niet goed was voor de caravan; een heel amateuristische gelegenheid voor storten chemisch afval en de bereikbaarheid van de eigenaar was heel summier. eigenlijk was er niets goed en we zijn op zondag 3 juni weer vertrokken; zonde van de € 20,00.

Aukje en Hotze
Dutch
Geweldige vriendelijke mensen, uitstekend eten op binnen plein. Met heerlijke Dame Noir. Was ook en feest aan de gang maar merk je niets van op de Camping. Camping was netjes gemaaid, ruime plekken, stroom viel soms even uit maar duurde nooit lang. Geen last van gehad met koelkast enz. Hebben er 10 dagen gestaan jammer genoeg moesten we om persoonlijke redenen weg. Er zijn 2 wc en 1 douche en wasbak. Afdeling voor mannen en nog afdeling vrouwen. Waren keurig. Ligt ook aan de gasten hoe ze er mee omgaan. Zelf even netjes achter laten is een kleine moeite. De prijs / kwaliteit verhouding is in ieder geval uitstekend. Als er 2 sterren bij een hotel staan dan ga je ook niet van 5 sterren hotel uit.... Wij komen in ieder geval weer eens terug. Centrale is geen punt, die staat uit en de A2 hoor je als je aankomt maar na een tijdje valt het niet meer op.

Kees
Dutch
Eerder op deze camping geweest en het was toen redelijk maar ook toen al wat stroom problemen. Camping ligt op prima locatie om hier vandaan mooie fietstochten te maken. Op zich prima plaatsen maar stroom voorziening blijft een probleem en sanitair is vaak vies. Diverse malen over geklaagd maar er werd maar weinig aan gedaan omdat het "zo druk" was. Beheerder op zondag om 10 uur uit bed moeten bellen om te mogen betalen. Zaterdag avond was er een feestje geweest maar dat hadden we al gehoord want er was harde muziek tot twee uur 's-nachts. Voor ons dus de tweede maar laatste keer om hier te verblijven.

Leeuw
Dutch
Het eten en drinken op het terras is top, maar het onderhoud qua camping is slecht tot erg slecht te noemen. Veel te lage spanning voor het stroom koelkast viel elke keer uit en moesten we deze op gas gebruiken. Het sanitair is ronduit smerig te noemen. Op de velden staat het onkruid kniehoog. Alles gemeld bij de eigenaar maar dan worden de schouders opgehaald met de melding dat ze het te druk hadden.

Venhoven
Dutch
Onlangs op deze camping geweest gelegen bij een authentieke boerderij. Eigenaren waren zeer gastvrij. Sanitare was schoon alleen te weinig douches als de camping vol is. Horeca gelegenheid is onlangs geopend hier kun je een lekker hapje eten voor een normale prijs een echte aan rader

OK
Dutch
Nooit meer dat wij naar deze camping gaan, het was vies en smerig.

Roelof en Gretha
Dutch
Een camping met prachtige ruime plekken. Goede stroomvoorzieningen en een douche en toiletgebouw. Het is een mooi familiebedrijf waar je vol warmte wordt ontvangen. Ze zijn allemaal zo vriendelijk. Ze hebben een mooie binnenplaats waar je heerlijk wat kunt eten of drinken. Het is een mooie plek om fietstochten te maken. Je bent zo in het centrum, je hebt alles in de buurt. Het is zeker een plek om vaker terug te komen wat wij ook zeker gaan doen.

Piet
Dutch
De camping ligt gunstig. Sanitair is veel te weinig. Elektriciteit is waardeloos. We wilden 13 dagen blijven , maar al snel begon onze ijskast te piepen en gaf aan dat het voltage te laag was. Dat was ook het geval bij de accu. Aangezien we binnenkort voor 4 maanden op reis gaan , wilden we wel dat alles in orde zou zijn en we waren bang dat het aan onze stroomvoorziening lag. We hebben het wel bij de eigenaar gemeld en we werden op een andere groep gezet. Zonder resultaat. Toen hebben we besloten om te vertrekken. We kregen keurig ons geld terug, dat wel en toen we thuis waren werkte alles weer prima. We hebben een 2x een mail naar de camping gestuurd en gevraagd om een reaktie. Niets meer gehoord. We willen graag nog een keer terug naar dit gebied om te fietsen, maar dan zoeken we maar een andere camping. Deze vakantie is dus echt in het water gevallen. Als de campingeigenaar eerlijk was geweest hadden we de ijskast op gas kunnen zetten, maar nu wisten we niet waardoor de storing kwam.

Anita en Ad
Dutch
Gastvrije minicamping met goed restaurant (kleine kaart maar de gerechten waren heerlijk bereid). De oude Limburgse boerderij, het personeel en de eigenaren zorgen voor een gezellige sfeer.