€21
Por noite
Preço estimado Com base em 1 carro, 2 pessoas com tenda, caravana ou campervan.

Acampamento aberto a partir de 01 January até 31 December
Chegada
Partida
Dias

Este parque de campismo ainda não foi validado pela Spottocamp Você é o proprietário? Contacte-nos com o botão abaixo.

Eu sou o dono

76a rue de la Burdinale
4210, Oteppe
Bélgica

Gelegen aan de rand van de Ardennen, ligt Capfun l’Hirondelle Oteppe. Op de camping vind je 3 zwembaden en 12 glijbanen. In de omgeving zijn veel kastelen te vinden. Ook op de camping kun je dineren in een kasteel. De plaats Luik is makkelijk bereikbaar vanaf de camping. Het gebied staat bekend om haar vele bierbrouwerijen en chocoladeproductie.

Características do local

Pão no local
Merendero
Restaurante
Acesso de cadeira de rodas
Churrasco permitido

Área do Minigolfe
Pesca

Sanitário
Mudança de fraldas para bebés
Máquinas de Lavar
Secadores de roupa

Clique aqui se a informação sobre este parque de campismo estiver incorrecta ou incompleta.

Fotos

Críticas

Yvon
Holandês
Een lange wachtrij bij de balie. De nachtwachten lijken meer bezig met hun eigen macho-attitude dan met het daadwerkelijk handhaven van de rust.
9 meses ás

Thalia
Holandês
Toen we op de camping aankwamen, merkten we al op dat er hier en daar werkzaamheden gaande waren. Helaas werden we na een paar dagen om 07:00 uur 's ochtends wakker door asfalteringswerkzaamheden, waarbij vrachtwagens vlakbij onze accommodatie reden en vervolgens aan de voorkant begonnen met asfalteren. Ook liepen arbeiders met kruiwagens door het speeltuintje waar onze dochter aan het spelen was.De campingregels stellen dat gasten vanaf 23:00 uur 's avonds tot 08:00 uur de volgende ochtend stil moeten zijn. Maar blijkbaar mogen arbeiders dan wel aan het werk zijn en dit wordt niet vooraf vermeld op de website. Anders hadden we nooit gereserveerd.Onze vakantie had er heel anders uit moeten zien, vooral omdat ik met 30 weken zwangerschap alles opnieuw moest inpakken, wat veel stress en frustratie veroorzaakte. Na veel discussie hebben we ons geld teruggekregen voor de resterende dagen.
9 meses ás

Klaas
Holandês
Onze ervaring hier was niet positief. De waterglijbanen bij het zwembad zijn vaker uit dan in werking. Het park is bezaaid met zwerfvuil omdat er nauwelijks vuilnisbakken zijn. In onze accommodatie ontbraken een brandmelder en een brandblusser. Er ontstond brand in een elektriciteitskast tijdens ons verblijf. Toen we het personeel waarschuwden, reageerden ze onverschillig. We moesten zelf op zoek naar een brandblusser, die ook niet gemakkelijk te vinden was op het park. Uiteindelijk hebben we de brand zelf geblust.Onze accommodatie was erg klein en de matrassen waren veel te zacht.Het personeel spreekt naast Frans nauwelijks een andere taal.We zullen hier niet meer terugkomen.

Francisca
Holandês
Een uitstekende kampeerplek! Alles was schoon en goed geregeld. Onze kinderen hebben zich enorm vermaakt. De zwembaden hadden een perfecte temperatuur, behalve het grote vierkante zwembad, dat was wat frisser. De douches waren schoon, ruim en heerlijk warm. (Tel tot 3 voordat je eronder stapt, het is in het begin heet.) De kinderdouches waren wat koeler. Alle mensen waren vriendelijk. Het enige nadeel was de locatie voor onze tent. Het was zeker ruim genoeg!! (Ik begrijp de klachten niet), maar we hadden een ongelukkige plek die schuin afliep. Ik wil benadrukken dat dit niet de norm is voor deze camping, de meeste plekken waren mooi vlak. Bij aankomst was er een lange wachtrij, maar de camping loste dit goed op door mensen alvast met hun auto binnen te laten en later in te checken of de volgende ochtend in te mogen checken.

Fije
Holandês
Na lang aarzelen op basis van recensies, hebben we uiteindelijk een lastminute weekendverblijf geboekt bij Capfun l'hirondelle. Over het algemeen hebben we weinig negatiefs te melden over de camping zelf. We hadden een recente stacaravan gereserveerd aan de rand van het terrein, die zeer netjes en schoon was. Het terrein zelf was ook schoon. Het waterpark was een grote hit bij de kinderen (9 en 15 jaar). De temperatuur van twee van de buitenzwembaden was (te) koud, maar het derde zwembad was verwarmd. Het enige minpunt was dat er nergens stond aangegeven wanneer welke glijbanen geopend waren. Het aanbod in de winkel was voldoende, en het eten in de cafetaria en het kasteel was zeker prijs/kwaliteit in orde. Het personeel was bovenal zeer vriendelijk en deed hun best om overlast te beperken. Ik vrees echter dat het in het hoogseizoen wel snel te druk kan worden.

Gina
Holandês
Het waarborgen van de veiligheid van jonge kinderen is onmogelijk. Springkastelen zitten vol met tieners ouder dan 12 jaar, wat de maximale toegestane leeftijd overschrijdt. Er is geen supervisie vanuit de camping, ongeleid projectiel. De hygiëne is ondermaats en er is veel achterstallig onderhoud. De animatie is wel aangenaam... Het water is troebel en er is niets voor peuters om buiten te zwemmen. Maar het is geen aanbeveling waard.

Allan
Holandês
Mijn levensgezel en ik brachten hier tijd door met onze kleindochter. Het binnenzwembad met verwarming is te beperkt voor het aantal bezoekers. Bovendien is er geen bewaking bij het zwembad. De campingwinkel is alleen 's ochtends geopend. Dit wordt allemaal slecht aangegeven. Ik begrijp dat het seizoen nog niet van start is gegaan, maar het was behoorlijk druk vanwege de meivakantie. De buitenzwembaden zien er schitterend uit, maar zijn niet verwarmd en dus onbruikbaar. Daardoor zit iedereen, zowel jong als oud, in het veel te kleine binnenzwembad. Het water is troebel en vol met haren. We werden helemaal achteraan de camping ondergebracht in een stacaravan, terwijl er veel meer beschikbaar was dichter bij de ingang of in het midden (dit had ik ook gevraagd bij het boeken). Voor de 5 dagen die we er doorbrachten, hadden we toch een aanzienlijk bedrag betaald. De caravan was oud en de keukenkastjes waren kapot. We zijn al 3 keer eerder naar een Capfun camping in Frankrijk geweest waar we zeer tevreden over waren.
11 meses ás

Ief
Holandês
Met optimisme zijn we naar deze camping gereden. Caravan snel opzetten, maar de plek is erg onduidelijk aangeduid, dus waar moeten we hem plaatsen... We hebben hem uiteindelijk ergens in het midden neergezet, het is tenslotte rustig. Helaas zijn er overal eikenbomen die nu eikels laten vallen (jammer voor onze nieuwe auto en caravan en bij elke eikel hoop ik dat er geen deuk in komt). Met plankjes onder de steunpoten en het neuswiel, en de achterkant bijna op de grond, stond de caravan bijna horizontaal. Tijd voor het zwembad. Ai, dat binnenbad heeft koud water. Tegels die los liggen en in het peuterbad kan ik mijn voeten niet eens goed zien, zo troebel is het water. Gelukkig wilde onze oudste er al na 10 minuten uit. Dan maar naar de binnenspeeltuin. Wat een oude troep was dat. Gelukkig was het etenstijd, dus eten halen, dat was in orde. Afwassen, koud water. Sanitair was verder vies, oud, slecht onderhouden. Gelukkig hebben we een toilet in de caravan. Die kan ik wel legen dacht ik. Nou, de stortplaats is zo vies, dus niet legen!
1 ano ás

F. Fliman
Holandês
De stacaravan was goed en redelijk schoon. Minpunten zijn: het stonk er gruwelijk naar rioollucht, heel veel irritante jeugd die savonds en snachts met harde muziek over de camping lopen, speeltuinen en zwembaden hebben veel achterstallig onderhoud. De kinderen hebben het naar de zin gehad maar we gaan er niet meer terug!

Franken
Holandês
Wij zijn al meerdere keren naar een capfun camping geweest. Altijd positief ervaren. Dit jaar dichter bij huis geboekt (15/8-29/8). - caravan is vies, schimmel en luizen in het beddengoed. - voor 6/8personen veel te klein - zwembad ziet er leuk uit maar de kwaliteit van het water is zeer slecht. op sommige dagen zelfs GROEN!!! - leuk zoveel glijbanen, alleen iederen waren er meerdere glijbanen gesloten. - campingwinkel is ontzettend duur - snackbar is zeer slecht, friet is nog rauw. - gezelligheid is ver te zoeken, annimatie is amateuristisch. - restaurant bij het kasteel is redelijk. - openbare toiletten zijn vies! - met klachten word helemaal niets gedaan. Niet op de camping en ook niet via de klantenservice. Wij hadden voor 2 weken geboekt, zijn na 8 dagen naar huis gegaan (en dat hebben we nooit eerder gedaan) Kan een leuke camping zijn, maar dan moet hij grondig gerenoveerd worden.

Fam Riet.
Holandês
Hele grote camping met een mooi zwembad.. huisjes staan hutjemutje op elkaar en omgeven met brandnetels. Animatieteam loopt rustig nog een gezellige optocht met keiharde muziek over de camping rond een uur of elf. Maar stacaravan was bij aankomst mooi schoon en prima ingericht. Het wasrek was kapot, maar na melding hierover bij receptie werd er binnen kwartier een nieuwe gebracht. In hoogseizoen zwembad mega druk en vol. Maar wel leuke glijbanen. Bij het Peuterbad hangt wel echt een pisgeur en doordat de torens van de glijbanen allemaal van hout zijn worden ze super glad.. meerdere mensen daar hard op zien uitglijden. Wie verzint zoiets? Dit hebben ze volgens mij op alle Capfun parken, dus op het hoofdkantoor zitten mensen die dat niet snappen. Verder voetbalvelden (met gaten), springkussens en leuke speeltuinen. Toch in onze beleving echt geen horror camping zoals elders beschreven en dus prima voor een week. Wel verbeterpunten!

Kaylee
Holandês
Een geweldig park. Heel veel te doen voor kinderen. Deze hebben zich uitstekend vermaakt. In de omgeving ook veel leuke plekjes en stadjes. Qua eten heb je hier een snackbar. Dit duurt in het hoogseizoen wel wat langer, maar je hebt immers vakantie. De animatie is top en het personeel is heel vriendelijk. Alleen spreken ze niet allemaal Engels en met mijn gebrek aan de Franse taal, was dit soms lastig communiceren. Gelukkig sprak het grootste deel ook Nederlands. De animatie is geweldig en lief voor de kinderen. Er is elke dag van alles te doen voor alle leeftijden. Het huisje was ruim en zeer schoon. Wij keken uit op het bos en hadden dus veel privacy. Het zwembad is groot en eigenlijk veel te druk. Er is geen toezicht en het zwembad was zeer smerig. Er dreven veel haren in het bad. Dit was het enige minpuntje aan onze vakantie. Ook de supermarkt op het park is erg duur, maar is er zit een lidl vlakbij.

Karin
Holandês
Pluspunten- net chalet met goede bedden- lekker vers stokbrood elke morgenMinpunten- vieze zwembaden, veel “klossen” haren bij de afvoer. Tredes van glijbanen van hout, erg glad, beschimmeld en soms mini paddestoelen - veel in het Frans gedaan, weinig in Nederlands- slecht / geen bereik met 4G, WiFi gekocht bij receptie daar telkens eruit gegooid.- Geen gezellig terras s-avonds, tl-verlichting van friettent was de verlichting.- slechte (wandel)paden op het park.- rioollucht hangt er- Oteppe is een gehucht, niets te doen in het dorp of omgeving

Moniek
Holandês
Natuurlijk heeft elke camping zijn minpunten, maar we beginnen met de plus?. De zwembaden zijn geweldig! Heerlijk warm! Wij hebben de pech dat we echt veel regen hebben en dan is zwemmen niet zo'n probleem met warm water. De glijbanen zijn erg leuk! Veel beter geregeld dan in Nederland, waar je een B diploma moet hebben voor simpele glijbanen. Personeel is echt heel erg vriendelijk! Wij hadden geen warm water en kregen een nieuwe douchekop.. Warm water was gefikst, maar ze doen er echt alles aan om je tevreden te stellen (we konden geen Frans). Animatie is echt heel erg leuk! Onze Kids zijn verlegen, maar we zien bij veel andere kinderen veel aansluiting met anderen. Dus een leuke camping om met anderen te 'hangen'. Voor deze prijs vind ik alles geweldig. Je moet wel geluk hebben met de buren. Je zit dicht op elkaar. Minpunten : vieze wc', geen wc papier (!!), geen Prullenbakjes (hallo?! Vrouwen worden ongesteld..). En het stinkt!

Karin
Holandês
Zeer slecht onderhouden park, achterstallig onderhoud, midgetgolfbaan kapot, tennisbaan vol bladeren. Geen gezellige sfeer/terras in de avond. Erge rioollucht hangt er. Stacaravan is wel prima, goede bedden. Mooi groot zwembad, trappen naar diverse glijbanen van hout met schimmel daardoor erg glad en vies. Sommige glijbanen ineens zomaar dicht voor een uur ofzo. Animatie spreekt voornamelijk Frans. Wegen / paden op het park erg slecht, zeker na 3 dgn regen.Nee geen aanrader voor iedereen. Totaal niets in de omgeving te doen, echt een gehucht. Slechte tot geen 4G, Wifi gekocht voor 30 euro maar je wordt er telkens uitgegooid.

Depoorter
Holandês
Levendige camping met veel faciliteiten, ideaal voor gezinnen met kinderen.Niet geschikt voor mensen die houden van rust en stilte.Mooie grote speeltuin. Aangenaam zwembadcomplex. Onze accommodatie was in orde, proper en met een ruim (overdekt) terras.(huisje nr 34)Animatieteam aanwezig. Ze doen hun best om Nederlands te praten.Heel slechte WiFi ontvangst op de camping.Eten in het kasteel op de camping is een aanrader. Lekker eten voor een correcte prijs.

zwemfun
Holandês
Periode begin augustus 2021. 2 volwassenen en 2 kinderen 13 en 11.Het Franse gedeelte van België op de zijkant van een heuvel. veel meer wind en regen dan in een dal. erg geschikt gebied voor mountainbike of racefietsen omdat je veel kunt klimmen. Er zijn kleine routepaaltjes. Loss grond wat bij nat weer lopen en fietsen wel moeilijker maakt. Bij de camping ligt een bos met een hellinggraad van wel 17%. onderaan is een forelvis vijver. Voor 18 euro per halve dag mag je hier vissen met de twee hengels die je dan krijgt. Grote luidruchtige camping die deun op elkaar staat. Wifi is wisselend 4 G is slecht. animatie en zwembad met vele glijbanen goed! Onderhoud en hygiëne slecht. Alle glijbanen hebben houten constructies. Door het vele water zijn ze glad en beginnen ze te rotten. De pingpongtafels staan scheef, voetbalveld vol gaten. sanitair vies. horeca en winkel duur. we misten een broodjeszaak of bruin cafe. massa is kassa!

Jennifer
Holandês
Ik had mij bij het boeken laten verleiden door de glijbanen en de goede recensies op de capfun site. Wij staan op g veld. Met 6 caravans/vouwagens op 5 plekken. Krap dus. Sanitair is goor, stuk en zo slecht onderhouden. Kranen geven af en toe bruin water. Tegels zijn stuk. In 1 douche ligt al een week een make up watje in de afvoer.Zwembad is stuk, oud, goor en werkelijkwaar een verzamelplek voor schimmels. Paddenstoelen groeien op de trap. Overal missen tegels en stinkt het bij de hokjes naar plas.Speeltoestellen buiten, slecht en vooral gevaarlijk, schroeven die een 2cm uitsteken, draai ze in of slijp ze af. Taal is Frans, bij de receptie spreekt een enkeling nl.Hondenstront overallll, wiet werd ook regelmatig gebruikt. Dochter van 2 had ringworm en een andere schimmel opgelopen. Receptie wist mij te vertellen dat het het kwam omdat ik mijn kinderen niet goed schoon hield.Kinderen hadden het wel leuk, maar nooit meer!