€48
Par nuit
Prix estimé sur la base d’une voiture, 2 personnes avec une tente ou une caravane.

Le site de camping est ouvert de 08 April jusqu'à 31 October

Landmetersweg 1
4356 RE, Oostkapelle
Zeeland, Pays-Bas

Capfun Vakantiepark de Pekelinge est un site de camping avec 550 emplacements dans Oostkapelle, Pays-Bas, dans la région de la Zélande. Capfun Vakantiepark de Pekelinge a wifi, un magasins du camping, un restaurant, une piscine intérieure et cadenas. Les chiens sont admis sur ce camping.

Sur Capfun Vakantiepark de Pekelinge Il est possible de camper avec un tente, un caravane ou un caravane. Outre le camping, il est possible de louer un bungalow mobile également. Vous pouvez trouver plusieurs activités de loisirs sur le site de camping. Il y a un terrain de jeux, un sauna, un court de tennis , un tables de tennis de table et location de vélos.

Pour laver vos vêtements, il y a machines à laver et sèches-linges disponible

Caractéristiques du lieu

Bain thermaux
Sauna
Court de tennis
Tables de tennis de table
Zone minigolf
Pêche

Sanitaires
Tables à langer
Machines à laver
sèches-linges

Cliquez ici si les informations sur ce camping ne sont pas correctes ou incomplètes.

Photos

Avis

Vic
Néerlandais
Een aangenaam park. De kinderen hebben enorm genoten, het was fantastisch met 7 personen. Er is een leuke speelkamer met een klein keukentje, een werkbank, stoelen en een tafel. Het binnenzwembad is klein maar fijn, hoewel het wel wat gevaarlijk en glad kan zijn bij het uitstappen. Er is een leuke waterspeeltuin / buitenzwembad. Elk veld heeft zijn eigen speeltoestel, maar de trappen naar de glijbaan zijn niet geschikt voor kinderen onder de 6 jaar. Het is ongeveer 10 tot 15 minuten fietsen naar de zee, en ongeveer 5 minuten naar de Jumbo. In de binnenspeeltuin mogen ouders en kinderen onder de 4 jaar niet komen. Er is genoeg te doen in de omgeving. Het is een aanrader om een hapje (pannenkoek) te gaan eten bij de Jonge Johannes en de speeltuin in Aagtekerke is ook een aanrader.
10 mois depuis

Philipp
Néerlandais
We brachten het Hemelvaartweekend door met twee honden en zonder kinderen. Het was onze eerste keer op camping De Pekelinge met onze caravan en het was geweldig! Het was onze eerste ervaring met privésanitair, dat schoon, netjes en zeer praktisch was. Het hele terrein was zeer goed onderhouden. Er was een mooi zwembad, maar we hebben het niet gebruikt vanwege het weer. We hebben de horeca niet gebruikt. Er zijn veel activiteiten voor kinderen! Er is een handige supermarkt. Er worden veel chalets gebouwd, maar dat veroorzaakt geen overlast. Het personeel was vriendelijk, kortom, alles was perfect. We komen zeker terug, ik beveel deze camping absoluut aan!
10 mois depuis

Solee
Néerlandais
We bezoeken deze camping al jaren, maar verbleven nu voor het eerst in een bungalow. We hadden een kindvriendelijke bungalow voor 5 personen. Super leuk, want er was een extra speelruimte!De bungalow bood genoeg plaats voor het aantal mensen. Alles was netjes en schoon bij aankomst. Er was een leuk speelveld met een speeltuin erbij.Er was ook genoeg animatie aanwezig. Er was veel te doen in het park. Het zwembad kan wel een upgrade gebruiken qua grootte.We hebben geen gebruik gemaakt van de horeca vanwege de supermarkt en de snackbar in het dorp.Enkele speelvelden waren nog 'in aanbouw', maar dit heeft ons niet gestoord tijdens het Hemelvaart weekend.
11 mois depuis

Sathya
Néerlandais
We hadden een vakantiehuisje geboekt. (H13) Het was zeer netjes en we konden er al om 13.00 uur in! De locatie was ideaal, vlakbij het zwembad en de sportvelden. Het zwembad was in orde, maar door een tekort aan schoonmaakpersoneel was het aan het einde van de dag erg vies en er was geen badmeester. Er waren te weinig kleedhokjes, dat was een nadeel. Het park was goed onderhouden. We hebben geen gebruik gemaakt van de eetgelegenheden, in de nabijgelegen steden Middelburg en Domburg kan je heerlijk eten. Voor onze kinderen van 9 en 12 was het een leuke camping tijdens de meivakantie. Bij het strand van Oostkapelle is een uitstekende frietkraam waar je heerlijke frietjes kan eten. We hebben genoten van een geweldige midweek bij Capfun de Pekelinge!
11 mois depuis

Adelbert
Néerlandais
Onze vakantie op het vakantiepark de Pekelinge was een groot succes. Er was een overvloed aan leuke activiteiten voor onze kinderen. De pizza's van de brasserie zijn absoluut de moeite waard en de medewerkers aan de balie waren zeer aangenaam. We plannen zeker een terugkeer!
1 an depuis

Maike
Néerlandais
Gezellig vlakbij de zee, keurige, frisse panoramische lodge. Voorzien van alle comfort. Heerlijk relaxen en tot jezelf komen. We zijn zelf niet op de camping geweest, dus we hebben geen ervaring. De lodge bevindt zich op een apart deel. 's Ochtends hebben we verse broodjes gehaald bij de winkel op de camping.
1 an depuis

Iris
Néerlandais
Voor het eerst hebben we een hotel lodge geboekt en wat liggen ze mooi?. Wakker worden met uitzicht op de weilanden met een mooie zonsopkomst. Heerlijk gewandeld in het bos en veel herten gezien. De Hotel Lodge was van alle gemakken voorzien, zoals een mooie kitchenette en een fijne douche en zelfs een infrarood sauna. De Hotel Lodge is gelegen naast de camping, waardoor het heerlijk rustig is maar je in het seizoen wel gebruik mag maken van de faciliteiten.

Familie Batelaan
Néerlandais
In mei waren wij een weekend met onze dochter en haar vriendinnetje op camping de Pekelinge. Wat hebben we genoten! De kinderen hebben eindeloos gespeeld in de grote speeltuin en wat was het fijn om na de lockdown weer eens te kunnen zwemmen in het zwembad. Op zondag hebben we een zonnige wandeling over het strand gemaakt. Ook hebben we een mooie tocht met elektrische scooters gereden (die je via de receptie kunt huren) naar Westkapelle via Vrouwenpolder weer terug naar Oostkapelle. Wij hadden de Delta Cabin gehuurd en dit heeft alles wat je nodig hebt om in luxe het camping leven te ervaren. Op zaterdagavond hebben wij eten afgehaald bij de horeca, dit heeft ons en de kinderen lekker gesmaakt! Wij komen zeker nog eens terug!

Simone
Néerlandais
Afgelopen Mei hebben we een Habana geboekt. Het was een mooie accommodatie gelegen aan de kinderboerderij. ‘S Ochtends konden we vanuit ons slaapkamer raam de diertjes zien. Wij houden van fietsen en hebben een fietskaart gehaald op de receptie. Zij gaven ons nog tips voor een leuke tocht! We hebben heerlijk gefietst en gewandeld. De camping was mooi verzorgd met vriendelijk personeel!

Fleur Moelker
Néerlandais
Wij verbleven in de Kids 5 accommodatie. Een chalet speciaal bedoelt voor kinderen en dat was het. Er zat zelfs een speelkamer in. 's Avonds sliep hier onze baby, maar overdag konden ze hier heerlijk spelen. Als we niet op de camping waren natuurlijk, want ook daar was veel te beleven. Kortom, een heerlijke vakantie!

M
Néerlandais
Prachtige camping met veel faciliteiten voor jong en oud. Behulpzame en vriendelijke medewerkers van receptie tot technische dienst. Erg fijn een mooi buiten- en binnenzwembad! Een zeer ruim assortiment verse broodjes 's morgens in de supermarkt. De kinderen hebben zich erg goed vermaakt en wilden het liefst hele dagen op de camping blijven. Al met al een echte aanrader!

Nanny Olthof
Néerlandais
In het voorjaar was ik ook al op vakantiepark de Pekeline en toen waren ze nog druk bezig met de nieuwbouw van het buitenbad . Waren wel veel werkzaamheden, maar de beleving die ik in september had maakte de werkzaamheden helemaal goed. Wat een aanwinst dat buitenbad.

J. Kunst
Néerlandais
We verbleven in een hotellodge. Een heerlijke, luxe accommodatie. Een prachtig uitzicht, rustig gelegen, maar je kunt toch gebruikmaken van alle faciliteiten van het park. Vriendelijk personeel. Kinderen vermaakten zich prima in het zwembad en alles zag er schoon uit. We komen graag nog een keertje terug.

Familie Kerkhove
Néerlandais
Dit jaar hebben we een nieuwe Capfun camping geboekt, namelijk De Pekelinge. Samen met ons jonge gezin hebben we enorm genoten van alle faciliteiten op het park. Leuke Animatie, mooie speeltuinen en super accommodaties. Het zwembad is voor jong en oud. Twee kleine peuterbadjes voor de kleinste en een mooi binnenbad met super leuke glijbaan. Ook is er een mooi buitenbad voor op de warmere dagen. Onze kids vonden de waterspeeltuinen fantastisch! Wij waren al fan van Capfun, maar na deze zomer zijn we super fan?! Wij komen zeker snel nog eens terug!!

Elly de Voogd
Néerlandais
Mooie, nette camping. Schoon sanitair. vriendelijk personeel. ook een leuke camping voor kinderen.

de Visser
Néerlandais
Het is een hele mooie camping met veel faciliteiten. We waren zonder kinderen, maar zo te zien is er genoeg te doen en te beleven. Alles goed onderhouden! Een top verblijf gehad!

Louise Ridderhof
Néerlandais
Een geweldig vakantiepark in Zeeland! We waren hier met onze pubers en we hebben een geweldige tijd gehad. Een heel leuk zwembad, binnen en buiten met glijbaan, heel veel sportactiviteiten en animatie. Onze kinderen vonden ook de pumptrackbaan heel erg leuk! Heel vriendelijk personeel van de receptie tot de schoonmaak en de technische dienst. Wij vinden het ook altijd heel belangrijk dat de accommodatie schoon is en het liefst van heel veel gemakken voorzien. Dat was ook echt het geval. Kortom: we hebben een super vakantie gehad!

Familie Maas
Néerlandais
Afgelopen mei hebben we een weekendje geboekt in een van de nieuwe huuraccommodaties. Bij aankomst ging het inchecken super vlot en de medewerkers waren zeer vriendelijk. Ons huisje was super schoon en van alle gemakken voorzien! De camping heeft mooie faciliteiten voor bij mooi en bij slecht weer. In 1,5 kilometer sta je in het gezellige Oostkapelle en met 3 kilometer sta je op het strand. We hebben heerlijk gewandeld bij natuurgebied Oranjezon. Verder werder de coronamaatregelen super goed toegepast, zodat wij als gast er zo min mogelijk last van hadden, maar het toch veilig was. Al met al we hebben genoten en we komen zeker nog eens terug!

Anna Hoogesteger
Néerlandais
Super leuk park als je met kinderen op vakantie gaat in eigen land! Vriendelijk en behulpzaam personeel en enthousiaste animatie. De kinderen hebben zich geen moment verveeld. Mooie binnenspeeltuin als het weer iets minder lekker is en een leuk zwembad met een grote glijbaan. Ook buiten vind je leuke speeltuinen. Een aanrader. Volgend jaar komen we zeker weer!

Gezin met 2 kids
Néerlandais
7 weken gezeten op een plek vlakbij het zwembad in juli, augustus en september. Op mooie dagen een fijne plek, wel dicht op elkaar. Maar zodra het regent kon je zwemmen in de voortent…. Pallets waren niet meer te krijgen, na twee dagen mail van de receptie dat we een bedrijf konden bellen om vlonders te huren…. Met plekken die zo slecht zijn als het wat regent moeten pallets bij voorbaat aangeboden worden door de camping. Verder hebben we ons prima vermaakt op de camping, maar zullen nooit meer gaan vanwege de slechte plekken. We waren namelijk niet de enige waar hele plassen in de voortent lagen bij wat regen. Helaas reageert het personeel niet empathisch en meedenkend en bij terugkomst krijg je niet de beloofde enquête om je klacht in te dienen, kan namelijk niet als je er bent…. En met het idee nog meer stacaravans neer te zetten gaat het idee van een camping er echt af, jammer capfun. Wel ode aan het animatieteam! Die zijn echt top!

manon123
Néerlandais
Wij hebben echt genoten van onze vakantie! Top accommodatie en er waren veel activiteiten op de camping. Onze kinderen hebben de vakantie van hun leven gehad! Wij komen zeker terug!

Maartje
Néerlandais
Mooie camping, mooi gelegen. Veel faciliteiten, fijn restaurant, vriendelijk personeel, mooie accomodatie (6 persoons lodge), leuke kinderboerderij. Omgeving is erg leuk. Fietsafstand van het strand en midgetgolf. Leuke strandtenten met ook daar vriendelijk personeel. Camping vooral geschikt voor kinderen onder de 13 jaar. Pubers moeten zelf vertier zoeken. Bezoek het stadje Veere, dit is prachtig. Huur fietsen om de omgeving te ontdekken. I.v.m. corona maatregelen 1 uurtje zwemmen per dag op reservering. Dat was jammer, je kon niet spontaan naar het zwembad gaan als je daar zin in had. Leuke glijbaan in het zwembad en mooi buitenbad met fijne ligbedden. Jammer dat het water in het binnen- en buitenbad te koud was. Mooi terras met goede bediening. Al met al een aanrader!

Matthijs
Néerlandais
Wij hebben bijna 2 maanden geleden meerdere grote klachten ingediend bij Capfun. Ze houden je aan het lijntje tijdens je vakantie en nadat je thuis komt hoor je er niets meer over. Wij zaten in een premium huisje wat niet af was. Scherpe metalen strips op het veld. Douches worden niet warm. Zwembad NUL toezicht door badmeesters oid. Platen bij de trap van het zwembad los of weg! Matrassen zo hard als karton. Electriciteit wat niet goed werkt etc etc et. Na 5 mails heen en weer naar de Pekelinge / capfun in 7 weken met elke keer het excuus dat het zo druk is nog steeds geen reactie! Schandalig!!! Families met kinderen… NIET heen gaan.

Marc Bolscher
Néerlandais
Van 2010 tm 2015 was de pekelinge super. Na 6 jaar ivm corona weer terug naar de pekelinge. Ik vind het nog steeds een prima camping maar de overname door Capfun heeft de camping geen goed gedaan. Het campinggevoel verdwijnt door de vele chalets die er nu staan.Erg jammer. Het nieuwe buitenbad(je) zou al klaar zijn maar dat bleek toch niet zo te zijn. Wij hadden een comfort plek met privé sanitair wat wel is aan te raden.

Fam. Vanbesien
Néerlandais
De kleine waterspeelplaats is de gehele zomer gesloten geweest de reden was een pomp die niet werkte. Verder werdt de camping slecht onderhouden ze hadden meer oog voor de units die werden geplaatst daar was meer mee te verdienen. Volgens de ANWB is dit een 5sterren camping ik weet niet waar ze dat vandaan halen 3 sterren is meer dan zat.

Birgit
Néerlandais
Ik wilde 1 nachtje op 't eiland Walcheren verblijven maar kon nergens (meer) terecht; hotels, B&B's en campings hadden allemaal een eis van minimaal 2-7 nachten. Alleen bij de Pekelinge was het wél mogelijk voor slechts 1 nacht te reserveren, ik had een kampeerplek zelfs met eigen sanitair! Alleen dat is al een pluspunt waard. Het privé sanitair was schoon maar wel erg nat: denk dat het met een hoge drukspuit was schoongemaakt maar helaas niet of niet goed drooggemaakt waardoor we al meteen 1 handdoek hebben moeten verspillen aan het droogmaken vd wc etc. Het zwembad was lekker rustig wegens beperkte toelating ivm Covid en lekker van temperatuur (pluspunt) maar helaas stonden er 2 schuifdeuren tegen elkaar open (ook vanwege Covid) waardoor er een hele koude wind binnen waaide: echt onaangenaam!! Het personeel in het hele park was super aardig; daar mogen ze trots op zijn! Het avondeten was lekker. Leuke speelgelegenheden!

Gezin met kinderen
Néerlandais
Jaren met plezier op deze camping gestaan. Na dit jaar komen wij helaas niet meer terug. De overname door capfun heeft de camping geen goed gedaan. Sanitair was ronduit smerig. Terras zeer slecht geworden. Capfun is puur uit op winst.

JA
Néerlandais
Wij hebben een leuke vakantie gehad. Helaas kan niemand iets doen aan het slechte weer. Er is veel regen gevallen, het heeft hard gewaaid en wij zagen dat er op sommige stukken inderdaad water bleef staan. Bij ons was dat niet het geval. Wij hadden een stacaravan, die goed schoon was bij aankomst. Alles netjes (en nieuw). Een theepot mega groot, die had wat ons betreft beter een waterkoker kunnen zijn. De vaatwasser was zeker praktisch en luxe in zo'n huisje, maar waste niet geheel schoon. We hadden fietsen gehuurd. Die waren niet helemaal oké, geen licht. Maar na dat wij het aangegeven hadden, was alles in een mum van tijd vriendelijk allemaal gemaakt. Overal aardig en ook geen moment echt lang hoeven wachten op het terras. En je hebt vakantie. Reserveren bij zwembad ook prima tijdens corona nu. Fijne uitvalsbasis voor uitstapjes&zee. En activiteiten op de camping voor kinderen zijn er genoeg. Pumptrack ook leuk! Kortom goed gehad.

Fam. Parri
Néerlandais
Nog nooit in Zeeland gekampeerd, zeer goed bevallen op de Pekelinge! Fijne ruim opgezette camping. Zeer ruime plaatsen. Stonden zelf op plaats 83 naast het sanitairgebouw. Geen centje last gehad. Veel te doen voor de jeugd jong en oud. Onze dochters 8 en 14 hebben zich prima vermaakt. Strand op 15 min fietsen. Vlissingen en Middelburg erg leuk om heen te gaan. Schoon sanitair, voldoende ook als de camping volstaat. Lekker warme en goeie douches.PLUS: GEEN auto's op de velden maar op parkeerplaatsen. Wat een verademing dat je geen autopark voor de tent hebt.Jammer alleen dat Capfun nog meer huisjes neer gaat zetten, komt de ambiance van de camping niet ten goede. Camping echt een aanrader, komen zeker nog een keer terug.

Anita Hardeman
Néerlandais
Een week verbleven in een hotel lodge. Superschoon en met een heerlijk bed, goede douche en sauna. Zoals belooft is er een mooi vrij uitzicht op het weiland. Wat ontzettend jammer dat er rondom ons mensen waren die hun auto bij het huisje parkeren ( er staat duidelijk dat dat niet mag). Naast dat dat het uitzicht verpest ( je kijkt namenlijk tegen auto's aan, wat nu juist op deze locatie niet de bedoeling is) rijden ze het gras kapot. Ik moet erbij zeggen dat dit eigenlijk alleen de mensen die een grote dure auto hebben. Het park zou daar iets aan kunnen doen door een vriendelijk briefje achter de ruitenwissers te plaatsen. Op de lodge zelf is niets aan te merken.

Marianne
Néerlandais
Het was in onze vakantie wat minder weer, een aantal dagen flink geregend. De kampeerveldjes werden erg drassig. Onze waterput overstroomde. Maar de drainage is ook niet goed op orde, er lagen takken en blad op, dan kan het niet weg.er worden pallets verhuurd .. beter kan er iets aan de velden gedaan worden!! Water bleef dagen staan namelijk

Roger Wiltinge
Néerlandais
We komen al jaren in Zeeland in Oostkapelle. Na op een naastgelegen camping te hebben gestaan zijn we bij de Pekelinge terecht gekomen omdat we iets meer vertier zochten voor onze kinderen van 11 en 13. De camping straalt niet het echte kampeer gevoel uit vanwege de komst van chalets en stacaravans. De kampeervelden zijn smal qua opzet waardoor je op veel veldjes op elkaar staat en weinig privacy hebt. Wij hadden het geluk dat we plek 183 gereserveerd hadden die ruimer qua opzet is. Een gezellig veld met in het midden een mooie speelgelegenheid. Slechte afwatering op de kampeerplaatsen waardoor 80% op pallets staat. Dit geeft geen fraaie uitstraling. Sanitair goed en schoon. Buitenzwembad was net opgeleverd. Vanwege Corona enkel per reservering toegankelijk. De camping heeft veel potentie maar dan zijn er behoorlijk wat verbeterpunten waar aan gewerkt moet worden. Afwatering, meer openheid (andere haagjes), minder stacaravans.

Roel
Néerlandais
Capfun draait de camping nu, aan alles te merken...komen er al jaren, was top..! Helaas door overname mega achter uit gegaan, de ziel is uit de camping zeg maar, voor ons nooit meer, het gezellige en meedenkende van een familie bedrijf kun je nu wel vergeten

Laponder
Néerlandais
Onze vakantie was super! We willen heel graag volgend jaar terugkomen om weer een zorgeloze vakantie te ervaren.Wij huurden een lodge voor 6 personen, schoon en van alle gemakken voorzien. Gezellig veldje met toch voldoende privacy, maar waar je de kinderen goed in de gaten kon houden.De animatie is super! Hele betrokken en sportieve mensen die iedere keer weer heel enthousiast de sportieve activiteiten begeleiden. Ze weten snel de namen van de kinderen en groeten ook wanneer er niet wordt deelgenomen aan een activiteit. Er is oprechte interesse en enthousiasme.Bij slecht weer worden de activiteiten naar binnen verplaatst en gaat men daar net zk enthousiast verder.Rond 22.00 is het echt stil(ler) op de camping, conform regelement. Wij horen vaste kampeerders klagen over an alles en nog wat, vooral na de overname van Capfun. De horeca kan zeker verbetering gebruiken, maar vind maar personeel! Wij hebben genoten! Tot volgend jaar!