Preise nicht verfügbar
Geschätzter Preis basierend auf 1 Auto, 2 Personen mit einem Zelt, Wohnwagen oder Wohnmobil.

Campingplatz geöffnet von 01 January bis 31 December
Ankunft
Abreise
Tage

Dieser Campingplatz wurde noch nicht bei Spottocamp verifiziert. Bist du der Besitzer? Dann kontaktiere uns bitte mit dem Button unterhalb

Ich bin der Besitzer

Mainstrasse 2
97359, Schwarzenau
Deutschland

Mainblick ist ein Campingplatz mit 100 Stellplätzen in Schwarzenau, Deutschland, in der Region Bayern. Mainblick hat wifi, ein restaurant und einen innen schwimmbad. Hunde sind auf diesem Campingplatz erlaubt. Hier finden Sie verschiedene Freizeitaktivitäten auf dem Campingplatz. Es gibt ein spielplatz.

Um Ihre Kleidung zu waschen gibt es waschmaschinen.

Merkmale von Ort

Freibad

Sanitär
Waschmaschinen

Klicke hier, wenn die Informationen über diesen Campingplatz nicht vollständig oder fehlerhaft sind.

Bewertungen

Splinter
Niederländisch
Prima camping voor een tussenstop. Het sanitair is proper en verzorgd.
9 Monate vor

I. Nagel
Niederländisch
Zeer onbeschoft ontvangen, omdat we volgens de eigenaresse (?) van de camping niet voldoende papieren bij ons hadden om aan te tonen dat we volledig gevaccineerd waren. We hadden de internationale corona-app bij ons, maar mevrouw vond het niet genoeg. Zeer onbeschoft kregen we een plek toegesnauwd voor onze kleine tent, voor 30 euro (!) per nacht en dan moesten we nog apart betalen om te kunnen douchen! We durfden nog iets te zeggen over broodjes bestellen voor de volgende ochtend, maar toen kregen we weer een snauw, dat we daar te laat voor waren. Als we de camping af wilden met de auto, of op wilden, liet mevrouw ons minutenlang voor de slagboom wachten, want ze moest 'm handmatig openen, zéér irritant. Wat een nare ervaring was dit. We zijn na 2 dagen vertrokken!

John
Niederländisch
De camping is in orde, maar met de huidige beheerder valt niet te praten. Bij een verschil van mening kan hij alleen maar in een 'befehlston' zijn eigen standpunt blijven herhalen.

A
Niederländisch
Prima camping aan de Main. Ideaal als je op doorreis bent, vlak aan de snelweg. Veel Nederlanders maken hier gebruik van. Net sanitair en een restaurant waar je 's avonds prima een hapje kan eten.

Matias
Niederländisch
Prachtige camping, vriendelijk personeel en heerlijk eten! Voor de doorreis maar ook voor een paar dagen aan het water.

thea van der coelen
Niederländisch
Kregen een hele kleine plek voor 2 nachten, zaten tegen de caravan van de buren! Bij het restaurant een tafeltje, waar de campinggasten langs kwamen voor te douchen, en dat zag er soms, vaak niet smakelijk uit!!

I. Nagel
Niederländisch
Zeer onbeschoft ontvangen, omdat we volgens de eigenaresse (?) van de camping niet voldoende papieren bij ons hadden om aan te tonen dat we volledig gevaccineerd waren. We hadden de internationale corona-app bij ons, maar mevrouw vond het niet genoeg. Zeer onbeschoft kregen we een plek toegesnauwd voor onze kleine tent, voor 30 euro (!) per nacht en dan moesten we nog apart betalen om te kunnen douchen! We durfden nog iets te zeggen over broodjes bestellen voor de volgende ochtend, maar toen kregen we weer een snauw, dat we daar te laat voor waren.Als we de camping af wilden met de auto, of op wilden, liet mevrouw ons minutenlang voor de slagboom wachten, want ze moest 'm handmatig openen, zéér irritant.Wat een nare ervaring was dit. We zijn na 2 dagen vertrokken!
2 Jahre vor

Marieke
Niederländisch
Wat een vreselijke camping. Als je 1 nacht blijft krijg je een piepkleine plek, buiten zitten gaat bijna niet. Waardeloos. Zwembadje dicht i.v.m. corona. Eten in het restaurant waardeloos. Geen voor- en nagerechten op de kaart, enkel een schnitzel of vis. Wij kozen voor de schnitzel, het duurde 1,5 uur voor we het kregen, 1,5 uur wachten op een klein schnitzeltje met 3 patatjes en een klein bakje salade wat alleen uit sla bestond. Het was niks bijzonders. Formulier voor het bron-en contactonderzoek i.v.m. corona heeft iedereen gehad behalve wij. Er werd niet gevraagd of het eten had gesmaakt. Niet gastvrij. Sanitair prima maar al met al viel het vies tegen en geen 4 sterren waard wat het kreeg van de ANWB. Volgende keer kiezen wij wel voor een andere camping.

Schmidt
Deutsch
Für die Duschen und fūrs Abspülen muss extra bezahlt werden. Seit Tagen keine Seife auf den Toiletten, Sanitäranlagen im oberen Bereich unzumutbar. Sehr unfreundliches Personal, Preis Leistung stimmen nicht. Wir kommen leider nicht mehr wieder

Margarete
Deutsch
Wir fahren den Campingplatz schon einige an und wurden stets freundlich empfangen. Die Sanitäranlagen, zum größten Teil neu, sind sehr gepflegt, soweit sie nicht von anderen Gästen verunreinigt werden. Wir kommen immer wieder gerne.

Piet
Niederländisch
prima overnachtingscamping, werd vriendelijk naar onze plaats gewezen. Mooie plaats aan de Main. Vriendelijke eigenaar, goed restaurant met lekker eten. Zwembad wat aan de kleine kant, maar om af te koelen groot zat. We komen hier zeker nog een keer terug, maar dan voor meerdere dagen.

Patrick
Niederländisch
Nieuw Toiletgebruik netjes. En voor de rest was het niet een camping om terug te komen. We werden ontvangen door een gestresste oude man die niet echt vriendelijk was. Luisterde niet naar ons en zei alleen maar van de camping staat zo vol. Maar toen we door een andere man op een brommertje Nasr onze plaats werden gebracht (voor doortrek met auto ervoor) bleek dat de camping helemaal niet vol stond maar dat er nog volop plek was. (Dus waarom stress) maar we wilden wat eten maar dat kan alleen op de camping want voor de rest in het dorp is niets te eten. Betalen kan alleen contant is wel heel lastig en niet meer van deze tijd. (Gelukkig hadden we nog contant) pinnen kan ook nergens in de buurt gaf het meisje vd bediening aan) douchen kost €1,- voor 3 min wel heel duur. Alom een nare saaie sfeer opde camping en ze laten de honden uit op de camping en dat is op bepaalde plaatsen te ruiken. Wij komen hier niet meer ,dan beter naar katzenkopf

irma vries
Niederländisch
Na een lange dag vanuit Kroatie ,deze camping gevonden .De camping bood een troosteloze aanblik . Zeer onvriendelijke ontvangst door de eigenaar. Pinnen niet mogelijk en ergens geld pinnen ook niet. Het was al donker dus gelukkig was camping Katzenkopf dichtbij. Daar wel zeer vriendelijk ontvangen.

MarcS65
Niederländisch
dit is volgens mij mijn derde review over deze camping sinds 2012. nog steeds komen we 1x per zomer vakantie hier op doorreis naar......meestal tsjechie, hongarije etc. vooraf geven de kinderen al aan graag de schnitzel te willen op de eerste overnachting. over de camping valt niets af te dingen. voor doorreis echt prima. wij zien echter de menukaart steeds duurder en kleiner worden. jammer, dit was echt een speerpunt om hier te komen. op de terugreis proberen we eens een camping een 20 kilometer hier vandaan.

Adrie
Niederländisch
Wij zijn op deze camping beland, nadat we al 10 en een half uur gereden hadden en nog maar 500km. waren opgeschoten. We zijn vriendelijk ontvangen en werden naar een doortrekkersveld gebracht. We konden meteen verse broodjes bestellen voor de volgende ochtend. En we hebben héérlijk gegeten in het restaurant. De toiletten en wasgelegenheden zijn om door een ringetje te halen. Je krijgt bij aanmelding een uitrijmuntje voor de volgende ochtend dus kun je al weer vroeg op pad. Het is een heerlijk rustige camping, dus heerlijk geslapen!

Vadervan3
Niederländisch
Ideale overnachtingscamping. Hebben hier gisteren een nachtje gestaan. Je word persoonlijk naar een plek gebracht waar je aangekoppeld kunt blijven staan. Krijgt gelijk een munt mee, zodat je vroeg weer op pad kunt. Zeker even een jagerschnitzeltje bestellen, die was heerlijk. Kids en vrouw hebben ook heerlijk gegeten. Het is vrijwel gelijk van de snelweg af, maar ver genoeg om lekker rustig te slapen. Voor meerdere nachten is er niet veel te beleven. Het zwembad zou mijn hond qua grootte nog zijn neus voor ophalen en er is geen supermarktkje oid aanwezig. En we hadden een vervelende buurvrouw op het trekkersveldje staan die het vreemd vond dat we 3 kids niet helemaal doodstil konden houden rond vertrektijd. Maar voor de overnachting was het echt super.

Alida
Niederländisch
Het was een snikhete dag. Wij kwamen 's middags al vroeg aan op de camping en vroegen om (en kregen) een plek met schaduw. Kosten: 32,50 voor ons vieren. Wifi kost 1 euro voor 3 uren en deed het prima. Douchen: 3 minuten 1 euro. We aten lekker op de camping: schnitzel, braadworst en 2x curryworst met drinken: 41,90. Nadeel is dat je op de camping niet met de pin kan betalen, alleen contant. Van de snelweg af richting de camping kom je langs een tankstation zodat je de volgende dag weer met volle tank verder kunt rijden. Handig.

Peter
Deutsch
Wir kommen jedes Jahr während einer Zwischenstation auf dem CP Mainblick und müssen immer wieder feststellen, dass die Sanitäranlagen sehr sauber und modern sind. Auch werden wir stets freundlich Empfangen. Wir können einfach die notorischen Nörgler nicht verstehen, wenn sie Unwahrheiten bezüglich der Sauberkeit und den angeblichen Duschgebühren von 1,00 € verbreiten. Wir haben uns einfach vorher im Internet über die Campinggebühren schlau gemacht und waren mit dem Preisleistungsverhältnis einverstanden. Wer damit nicht einverstanden ist, muss nicht bleiben und kein falsches Zeug verbreiten. Wir kommen auf alle Fälle wieder.

A.K.
Niederländisch
Wat een aanfluiting. Een nare oude onvriendelijke man ontvangt je en is zeker niet behulpzaam. Alles moet cash betaald worden. Mogelijkheid in de omgeving om te pinnen is er niet, gelukkig hadden wij fijne buren uit Venlo die ons geholpen hebben. Deze camping eens, maar NOOIT weer. Deze stamt uit de prehistorie!