Priser ikke tilgængelige
Beregnede pris baseret på 1 bil og 2 personer med et telt, autocamper or campingvogn.

Campingplads åbnet fra 01 January til 31 December
Ankomst
Afgang
Dage

Denne campingside er ikke godkendt af Spottocamp. Er du ejeren? Kontakt os via knappen nedenfor.

Jeg er ejeren

Viale delle Sassete, 28
I-00065, Fiano Romano
Italien

I Pini Family Park Campsite is een geschikte camping voor gezinnen met kleine kinderen. Er is animatie voor de kleintjes en je kunt een stacaravan huren met uitzicht op het zwembad met kleine glijbaan. Bij het restaurant geniet je van gevarieerd eten dankzij de uitgebreide kaart. Op een half uurtje rijden van Rome.

Karakteristiske campingpladser

Puslebords faciliteter
Vaskemaskiner
Tørretumblere

Klik her hvis informationen om denne campingside ikke er korrekt eller er ufuldendt

Billeder

Vurderinger

Fayette
Hollandsk
Alles verliep vlekkeloos, dit jaar was mijn verblijf vrij kort, slechts 3 dagen omdat ik op doorreis was. Deze keer blijf ik echter 2 weken en reis ik per vliegtuig met mijn twee jonge kinderen van 5 en 6 jaar oud. Ik vraag me af of er een betrouwbare busverbinding is vanaf de luchthaven Rome Fiumicino naar het park?

Krelis
Hollandsk
Na een uitputtende tocht van 1600km kwamen we eindelijk aan op de camping waar we zouden verblijven. Onze toegewezen caravan was echter overvol met mieren, ze waren overal: in de bedden, de douche, de keuken, echt overal. Ondanks de moeilijkheden (er leek niets anders beschikbaar te zijn) kregen we een andere caravan toegewezen. Helaas had deze hetzelfde probleem. Uiteindelijk kregen we de sleutel van een derde caravan, een ander model, maar ook deze was besmet met mieren en bovendien ontzettend vies. We hebben verzocht om overgeplaatst te worden naar camping Fabulous. Dit was aanvankelijk lastig, en ze wilden ons nog een caravan laten zien. Maar na drie mieren-besmette caravans hadden we weinig hoop, en inderdaad, ook deze caravan was in dezelfde staat. Na een reis van 1600 km en pas om half vier aangekomen te zijn, konden we pas om half tien naar de andere camping vertrekken. Gelukkig is deze camping wel in orde.

Sam
Hollandsk
Wij kwamen gister na een lange reis van 1600km eindelijk aan bij deze camping. We kregen een caravan vol met mieren.. in de bedden de douche de keuken echt overal. We kregen een andere met veel moeite (gezien er niks beschikbaar zou zijn) deze had het zelfde probleem. Uiteindelijk kregen we sleutel nummer 3 een ander type.. ook deze had het zelfde probleem en was enorm smerig. Uiteindelijk gevraagd om om te boeken naar camping fabulous. Dit ging eerst met wat moeite, en hij wou nog een caravan laten zien.. maar zoals we na 3 caravans al dachten was deze ook in dezelfde staat. Na een reis van 1600 km en vanaf half 4 aangekomen te zijn konden we om half 10 eindelijk naar de andere camping. Gelukkig is deze wel goed.

Jamai
Hollandsk
Vier jaar terug waren we ook op deze kampeerplek. Destijds waren we zeer tevreden, maar de kwaliteit is erop achteruit gegaan!- Verblijfsfaciliteiten (Hu Waikiki): Caravan voor zes personen, maar slechts bestek/borden voor vier. Kookpannen ontbreken. Schimmel in de doucheruimte. Alles is behoorlijk verouderd - Eetgelegenheid: Het eten is zeer slecht (vet). Vieze glazen en onrein bestek- Supermarkt: buitengewoon prijzig en zeer beperkt assortiment - Slechte tot geen verbinding op de kampeerplek (alleen bij het zwembad) Geen WiFi - Ook hier is het bekende ‘handdoekje leggen’ in de ochtend een probleem * Animatie is in het Italiaans. Ze zijn erg goed met de kinderen.* Het zwembad is oud maar wel zeer geschikt voor jonge kinderen.

Familie
Hollandsk
4 jaar geleden ook op deze camping geweest. Toen heel tevreden, maar wat is de kwaliteit achteruit gegaan! - Accomodaties (Hu Waikiki): 6 persoons caravan, met bestek/borden voor 4 personen. Geen pannen om mee te koken. Schimmel in de douche. Zeer verouderd allemaal - Restaurant: eten heel slecht (vet) Vieze glazen, vies bestek - Supermarkt winkel: extreem duur en zeer gering aanbod - Geen tot slecht bereik op de camping (alleen bij het zwembad) Geen WiFi - Ook hier het welbekende ‘handdoekje leggen’ in de ochtend * Animatie in het Italiaans. Ze zijn erg leuk met de kinderen. * Zwembad is verouderd maar wel heel geschikt voor jonge kinderen.

WDJ
Hollandsk
10 dagen op deze camping gestaan in een stacaravan, gehuurd via de camping. Stacaravan is wat ouder, maar onze verkeerde nog in een uitstekende staat. Ruim, 2 slaapkamers, 2 badkamers, airco en een ruim terras. Vwb servies etc, caravan geschikt voor 5 personen dan ook voor 5 personen servies etc aanwezig. Gratis beddegoed (opgemaakt!) en handdoeken. Kosten van stacaravan liggen op het hetzelfde niveau als die een kampeerplek. Wij hadden al 2 tusssenstops met vouwwagen gemaakt en hebben hier daarom voor gekozen en vouwwagen daar even gestald. Kampeerplekken zijn wel deels beschut, maar het was er in augustus erg warm (37 graden). Veel Nederlanders maar ook veel Italianen uit omgeving Rome. Zwembaden zijn prima en er is over het algemeen ook altijd wel een bedje te vinden. Aardige ontvangst en snelle afhandeling! Goed uitgangspumt voor Rome, Napels, Abruzen. Directe omgeving viel ons qua natuur wat tegen. Verder alles prima!

Familie Wever
Hollandsk
Dit jaar voor de 2e keer hier geweest. Prima camping om te verblijven als je Rome wilt bezoeken. Het zwembad is prima om in af te koelen na een warme dag. De kwaliteit van het eten van het restaurant is goed en de prijzen vallen mee. De campingwinkel stelt niet veel voor en je moet op tijd zijn om nog verse broodjes te krijgen; kom je na 9.00 uur, dan is de kans groot dat de broodjes op zijn. Dit moet naar mijn mening wel verbeterd worden. Elke dag is er mini disco bij het restaurant vanaf 20.30 uur. TIP: wil je rustig eten waarbij je ook nog een normaal gesprek kunt voeren met je tafelgenoten, zorg er dan voor dat je voor 20.30 uur klaar bent met eten, want het volume van de muziek bij de mini disco gaat vol op 10! Via touroperator hadden we een L-vormige stacaravan. Ietwat verouderd en karig wat betreft inventaris. Voor ons geen probleem, wij passen ons altijd aan. De bedden lagen prima en dat is het toch belangrijkst.

Sam
Hollandsk
Wij kwamen gister na een lange reis van 1600km eindelijk aan bij deze camping. We kregen een caravan vol met mieren.. in de bedden de douche de keuken echt overal.We kregen een andere met veel moeite (gezien er niks beschikbaar zou zijn) deze had het zelfde probleem. Uiteindelijk kregen we sleutel nummer 3 een ander type.. ook deze had het zelfde probleem en was enorm smerig. Uiteindelijk gevraagd om om te boeken naar camping fabulous. Dit ging eerst met wat moeite, en hij wou nog een caravan laten zien.. maar zoals we na 3 caravans al dachten was deze ook in dezelfde staat. Na een reis van 1600 km en vanaf half 4 aangekomen te zijn konden we om half 10 eindelijk naar de andere camping. Gelukkig is deze wel goed.

Yvon
Hollandsk
Verwacht geen vlotte afhandeling . Na lange reis was de accommodatie niet klaar en stacaravan met zeer weinig inventaris en slechte conditie. Vaak moeten vragen om kinderbedje.

John
Hollandsk
Wij komen hier al voor de 4e keer Onze dochters zijn inmiddels wat ouder 11,13 en 14 Er is nu inmiddels minder te doen voor hun. Maar ook als uitvalsbasis zeker een goede camping. En dat vinden het nu ook wat leuker om er op uit te gaan. Zwembad mag wel wat groter is voor de oudere kinderen wel beter Ook de weg net voor de ingang van het park mag wel iets aan gedaan worden. Verder top camping rustig en relaxed 2020 ging helaas niet door maar hebben alvast weer geboekt voor 2021

Fam.moons
Hollandsk
Kleine Zalige camping, voor herhaling vatbaar. Wij waren hier met 3 kinderen 6 j, 12j & 16j.Zalig animatie team met vooral dank aan Guusje. Het eten in het restaurant op de camping was zeer lekker en helemaal niet duur. was er iets stuk in je caravan werd dit zo snel mogelijk verholpen. Alleen een nieuw groter zwembad voor de oudere kinderen zou leuk zijn want het gene er nu is is een beetje aan de kleine kant. Was genoeg te bezichtigen in de omgeving, Calcatta en de watervallen waren zalig en kun je gemakkelijk combineren. Wij gaan zeker nog eens terug.

Fam. Wever
Hollandsk
Prima camping in de buurt van Rome. We verbleven in een goedkopere stacaravan vlakbij het zwembad en het restaurant. Hierdoor de gehele dag muziek van het zwembad en 's avonds van de minidisco. Dit vonden wij echter geen probleem. Wil je een rustiger verblijf, dan zijn de stacaravans aan de achterkant een goede optie. Zwembad is prima, een ondiep lagunebad met glijbaan voor de kleine kinderen en een wat dieper bad (1,20 m.) Meer dan voldoende ligbedjes, dus handdoekje leggen niet nodig. Restaurant is prima, eten was heerlijk en niet te duur. De gehele dag is er door het animatieteam wel iets georganiseerd voor de kinderen, zij hoeven zich niet te vervelen. Rome ligt op een half uur rijden met de auto. I Pini is een prima camping om te verblijven als je Rome enkele dag wilt bezoeken.

Geert
Hollandsk
Fijne en kleinschalige camping (totaal 200 plekken). We hadden een stacaravan aan de buitenrand van de camping, met geweldige schaduw van de hoge bomen. Camping is in keurige staat, mooi schoon en netjes. Stacaravans staan mooi verdeeld over het terrein. Enige is dat de gemiddelde leeftijd van de stacaravans behoorlijk is, technisch zijn ze echter allemaal prima. En voor de gevraagde prijzen is het meer dan goed. Fijn zwembad waar de kinderen hun gang kunnen gaan, goede animatie en een prettig restaurant. Al met al een heerlijke vakantie gehad met onze kinderen van 10, 8 en 6.

Lau
Hollandsk
Echt een hele leuke gezellige camping, met volop animatie. Wat een top team, van s’morgens vroeg tot s’avonds in de weer met van alles voor de kinderen. Zwembad is ideaal voor kleintjes, onze kids zijn 2 en 6 en hebben zich echt vermaakt. Rome ligt op een half uurtje rijden, zeker de moeite waard om heen te gaan. Diverse dorpjes en supermarkten in de buurt. Wij hebben echt genoten. Zouden zo weer terug gaan!

CD
Hollandsk
Alles is eigenlijk al over deze camping gezegd en geschreven. Een prima camping voor gezinnen met kleinere kinderen in de buurt van Rome. De enkele negatieve reactie over geluidsoverlast/André Hazes gehalte, kan ik niet beamen. Wij hebben hier 10 dagen een mobilehome van touroperator gehuurd. Beetje gedateerd maar verder prima. Wij hebben deze camping vooral gebruikt als uitvalsbasis voor uitstapjes naar o.a. Rome, Tivoli en een dagje strand in Ostia en lekker te luieren aan het zwembad. Kijken naar kinderen en hun ouders;). De camping biedt verder alles wat je nodig hebt aangepast aan de grote van de camping dus knus en een beetje kneuterig in de goede zin van het woord. De camping was lang niet volgeboekt. Misschien dat dat met wat modernisering van toiletgebouw, winkeltje en tweede zwembad(je) wel lukt maar dan zal de prijs wel omhoog gaan en die prijs/kwaliteit is nu gewoon goed!